2

رئیس جمهور گفت: فضای بورس را برای مردم آماده کردیم، مردم نباید به بورس کوتاه مدت نگاه کنند

  • کد خبر : 331336
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

می‌خواهند با یک بهانه‌ای به یک نگرانی دامن بزنند و یک مسئله‌ای که پیش آمده است را بزرگ و بزرگ‌تر نشان داده و در بازارهای مختلف ما التهاب‌آفرینی کنند و آرامش را از مردم بگیرند. همیشه هم در تمام زمینه‌هایی که علیه ملت ایران کار کردند، رسوا شده‌اند و ملت ما جواب آن‌ها را با پاسخ محکم داده است.

روحانی: مردم نباید به بورس کوتاه مدت نگاه کنند

روحانی در جلسه هیئت دولت:

* ما در این فرصت علیرغم همه مشکلات و تحریم‌ها تا جایی که توانستیم وام در اختیار مستأجران و مردم گذاشتیم و تلاش کردیم سهام عدالت را آزاد کنیم، فضای بورس را نیز برای حضور مردم آماده کردیم البته بورس فراز و نشیب دارد و هرکسی به بورس وارد می‌شود، باید دید بلندمدت داشته باشد و تأکید من به همه مسئولان بورس این است که از سرمایه مردم مراقبت کنند و اجازه ندهند افرادی در تبلیغات شیطنت کنند.

* اینکه شرکت‌های بورسیِ صنعتی ما در مرداد امسال نسبت به مرداد پارسال ۲.۸۸ رشد داشتند، نشان‌دهنده این است که ملت ما در مسیر جهش تولید است، البته برخی کانال‌ها هستند که دشمنان ما برای تبلیغات خود آن‌ها را درست کردند و اصلاً ذات این کانال‌ها که همه می‌دانند با پول چه کسانی اداره می شود، علیه منافع و استقلال ایران است.

* این‌ها هر روز می‌خواهند با یک بهانه‌ای به یک نگرانی دامن بزنند و یک مسئله‌ای که پیش آمده است را بزرگ و بزرگ‌تر نشان داده و در بازارهای مختلف ما التهاب‌آفرینی کنند و آرامش را از مردم بگیرند. همیشه هم در تمام زمینه‌هایی که علیه ملت ایران کار کردند، رسوا شده‌اند و ملت ما جواب آن‌ها را با پاسخ محکم داده است.

* از همه خبرگزاری ها و روزنامه ها و صدا و سیما و همه تریبون دارها می خواهم که مردم را یاری کنند.

* بورس فراز و نشیب دارد و باید نگاه بلندمدت به آن داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331336

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]