6

در بازار نقل و انتقالات آچمز شدیم/ باید طبق ضوابط و چارچوب باشگاه و کارخانه و بر اساس بودجه‌ای که داریم بازیکن بگیریم

  • کد خبر : 331626
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

سرمربی ذوب آهن گفت: قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی معایب و محاسنی دارد و بزرگترین ضعف آن رشد بی رویه نرخ بازیکنان در نقل و انتقالات بود.

در بازار نقل و انتقالات آچمز شدیم/ پیشنهاد بازیکنان سرسام‌آور است

سرمربی ذوب آهن گفت: قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی معایب و محاسنی دارد و بزرگترین ضعف آن رشد بی رویه نرخ بازیکنان در نقل و انتقالات بود.

به گزارش افق آنلاین ، رحمان رضایی سرمربی جدید تیم ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خاصی که بر بازار نقل و انتقالات حاکم شده باتوجه به منع جذب بازیکن و مربی خارجی، قرارداد بستن بسیار مشکل شده است. بعضی تیم‌ها بودجه‌های خوبی دارند و هزینه می‌کنند و آنها برای تامین بازیکنان مورد نیازشان دغدغه‌ای ندارند. در مقابل، بودجه برخی تیم‌ها محدود است و توان کمتری در نقل و انتقالات دارند. ما هم چند روزی است که لیست بازیکنان را داده‌ام و امدیوارم هیات مدیره و مدیران باشگاه اقدامات لازم را انجام دهند تا هرچه سریعتر بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: میلاد جهانی، شهاب گردان و قریشی نفرات خوبی هستند که جذب کردیم و بازیکنان خوب دیگری هم مد نظر داریم. امیدوارم هرچه زودتر تیم را ببندم و تمرینات را شروع کنم. با فرصت کمی که داریم باید هرچه زودتر کار را شروع کنیم.

سرمربی ذوب آهن که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، بیان داشت: بازار نقل و انتقالات ما را آچمز کرد. هیچ ملاکی نیست بازیکنانی سیصد – چهارصد میلیونی با پیشنهاد سه چهار میلیاردی به جلسه می‌آید. تیم‌های پولدار راحت‌تر بازیکن می‌گیرند و ما هم باید طبق ضوابط و چارچوب باشگاه و کارخانه و بر اساس بودجه‌ای که داریم بازیکن بگیریم.

رضایی تصریح کرد: قانون منع جذب خارجی از این نظر که می شود از پتانسیل بازیکنان داخلی استفاده کنیم خوب است. اما باید به این نکته دقت کنیم که نگاه ما تنها لیگ برتر و رویدادهای داخلی نیست. ما باید سطح توانمندی فوتبال مان را برای رویدادهای آسیایی و ملی بالا ببریم و لازمه آن تبادل بازیکن و مربی خوب و با کیفیت با خارجی هاست.

وی بیان داشت: حالا که چنین قانونی وضع شده، باید از این فرصت استفاده کرد و فرصت برای رویش استعدادهای جوان و پرورش بازیکنان مستعد در لیگ برتر فراهم شود. این قانون نمی‌تواند پایدار باشد و در این زمان محدودی که چنین شرایطی هست باید از آن استفاده کرد و از این تهدید یک فرصت ساخت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر