به گزارش افق آنلاین ، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شهر خودروی ایران مقابل شباب الاهلی امارات اظهار داشت: بعد از ویروس کرونا، این اولین بازی ما در آسیا است و کار سختی داریم. شرایط همه تیم‌ها سخت است. هیچ تیمی در آسیا نمی‌تواند آن یکی تیم را آنالیز کند. شرایط خوبی داشتیم و آماده بازی امروز هستیم. در بازی‌های قبل اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم نتایج لازم را به دست بیاوریم. با جوان‌گرایی که کردیم بازیکنان‌مان انگیزه کافی دارند تا در این مرحله خودشان را نشان بدهند. اگر تمام این اتفاقات را کنار بگذاریم، نتیجه در زمین مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: ما به خاطر مشکلاتی که داخل ایران داشتیم، نتوانستیم بازیکنان جدید خود را اضافه کنیم و برعکس تمام تیم‌های آسیایی که با تمام قوا به زمین می‌آیند، ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. البته با این حال شرایط بازیکنان ما خوب است و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. در پلی‌آف به خوبی نماینده بحرین و قطر را شکست دادیم و امیدوارم با شکست حریفان بتوانیم نام ایران و شهرخودرو را در آسیا ثابت کنیم.

نوازی در پاسخ به این سوال که تاکتیک این تیم برای مقابله با بازیکنان حریف چیست؟ توضیح داد: شهرخودرو اولین بار است که در این مسابقات شرکت می‌کند. کادر فنی دو هفته است که به تیم اضافه شده است اما هنوز نتوانستیم تفکرات خود را به تیم القا کنیم. هر چیزی که وجود دارد از تجربه بازیکنان است. بارها این اتفاق افتاده که تیم‌های کوچک برابر تیم‌های بزرگ درخشیده‌اند و ما هم می‌توانیم با تاکتیک‌های مناسب این اتفاق را رقم بزنیم.