5

اسامی پذیرفته شدگان بورسیه و رشته های شرایط خاص کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد

  • کد خبر : 331909
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

 سازمان سنجش آموزش کشور اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص یا بورسیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ را اعلام کرد.

اسامی پذیرفته شدگان رشته های بورسیه کارشناسی ارشد ۹۶ اعلام شد - ایمنا

 سازمان سنجش آموزش کشور اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص یا بورسیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ را اعلام کرد.

افق انلاین ،سازمان سنجش آموزش کشور شامگاه سه شنبه اعلام کرد: بدین وسیله از متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ درج شد، دعوت می شود بر اساس برنامه‌ زمانی مشخص شده مربوط به کد رشته محل ذیربط، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش مورد لزوم به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کد رشته محل یا رشته محل های انتخابی مربوط تلقی می‌ شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

متقاضیان مذکور لازم است قبل از اقدام برای مراجعه به محل مصاحبه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه تا چنانچه تغییری در برنامه زمانی مصاحبه بعمل آمده باشد، از آن مطلع شوند.

متقاضیانی که در کدرشته‌های‌ امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کرده و هزینه برگزاری آزمون عملی پروژه یا پروژه‌های انتخابی خود را در کدرشته‌های امتحانی فوق همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده اند، برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون پروژه عملی اقدام کنند.

به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده در این اطلاعیه، متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شده باشد.

پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون اختصاصی، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش  نیست و سازمان سنجش به متقاضیان تاکید کرد که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر