5

وجود کادر خستگی ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه یک موهبت است

  • کد خبر : 331913
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰

رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی با تبریک ۲۶ شهریور ماه روز ملی فوریت‌های پزشکی، به همه تلاش‌گران عرصه فوریت‌های پزشکی نوشت: وجود کادر خستگی ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه یک موهبت است و برکات خدمتشان برای همیشه در ذهن مردم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند.

وجود کادر خستگی ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه یک موهبت است

به گزارش افق آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در این پیام افزود: بیست و ششم شهریور فرصتی برای قدردانی از تلاش‌گران عرصه فوریت‌های پزشکی است که همواره با اراده‌ای قوی، سختی‌ها را در راه نجات جان هموطنان بر خود هموار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: وجود کادر خستگی‌ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه یک موهبت الهی است و برکات خدمتشان برای همیشه در ذهن مردم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند. بی‌شک، نیروهای اورژانس به عنوان امید و تکیه‌گاه مردم شناخته شده‌اند و جایگاه آنها در کمک به آسیب‌دیدگان حوادث، برجسته است.

واعظی تاکید کرد: در ایام کرونایی، اورژانس ۱۱۵ در انتقال بین پایگاهی، بین بخشی و مراکز درمانی بیماران مبتلا به کووید ۱۹، نقش به سزایی داشته و در صیانت از کرامت و سلامت مردم به شایستگی انجام وظیفه کرده است.

وی افزود: تقدیم ۴ شهید و ابتلای ۱۹۰۰ نفر به این ویروس در کادر فوریت‌های پزشکی، گواه جانفشانی‌ها و تلاش‌های فداکارانه آنها است. از این رو، کادر اورژانس، پیشگام مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا بوده و می‌توان گفت تجلیل از کادر اورژانس، تکریم از کل جامعه پزشکی است.

رییس دفتر رییس جمهوری در پیام خود تصریح کرد: اینجانب، ضمن تبریک روز ملی فوریت‌های پزشکی، از زحمات خالصانه شما عزیزان تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم در راه خدمت به مردم و نجات جان انسان‌ها همواره موفق و سرآمد باشید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر