5

سامره:استقلال و پرسپولیس سال ها در آسیا نتیجه نگرفتند/ از شهرخودرو نباید انتظار یقه گیری داشت

  • کد خبر : 332158
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر کارشناسانه نگاه کنیم و عینک بدبینی را برداریم و فنی نگاه کنیم هیچکس نمی تواند توقعی از این تیم داشته باشد.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر کارشناسانه نگاه کنیم و عینک بدبینی را برداریم و فنی نگاه کنیم هیچکس نمی تواند توقعی از این تیم داشته باشد.

سامره:استقلال و پرسپولیس سال ها در آسیا نتیجه نگرفتند/ از شهرخودرو نباید انتظار یقه گیری داشت

به گزارش افق انلاین ، علی سامره در خصوص آخرین شرایط شهرخودرو در دوحه و ۲ بازی گذشته این تیم اظهار داشت: طبیعی است بازیکنان بعد از یک مدت بازی نکردن به یکباره وارد مسابقات مهمی شده و از نظر روحی و روانی مقداری خسته هستند.

وی افزود: اگر کارشناسانه نگاه کنیم و عینک بدبینی را برداریم و فنی نگاه کنیم متوجه می شویم بعد از پایان بازی ها تیم ما چند بازیکن مهم خود را از دست داده و چند بازیکن جدید به هر دلیلی برای این مسابقات آماده نشدند. یک کادر جدید به این اضافه شده و منصفانه هیچکس نمی تواند توقعی از این تیم داشته باشد.

مربی شهر خودرو یادآور شد: کادر فنی جدید تنها ۲ هفته با این تیم کار کرده و البته تیم هم هنوز ناقص است اما با همهی این مسائل چند دستاورد خوب داشتیم. در وهله اول کادر فنی متوجه شده که می تواند روی چه بازیکنانی حساب کند. در وهله دوم با جوانانی آشنا شدیم که پتانسیل خوبی دارند. مطمئنا این نفرات در آینده نزدیک و در لیگ این نفرات به باشگاه شهرخودرو کمک خواهند کرد.

سامره خاطرنشان کرد: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و … که هر سال در این مسابقات شرکت می کنند خیلی سالها در اینجا نتیجه نگرفته اند و فکر می کنم از این ۵۰ سال فقط یک یا دو دوره به فینال رسیده ایم. چطور می توان توقع داشت شهرخودرویی که برای سال اول در این بازی ها حضور پیدا کرده از تیم های پر از ستاره یقه گیری کند؟

فارس/وی ادامه داد: تیم ها همگروه شهرخودو با خود ۴۰ بازیکن به اینجا آورده اند اما ما کمبود بازیکن هم داریم. البته با همین بضاعت بازیکنان تیم ما خیلی زحمت کشیدند.شاید اگر در همین ۲ بازی کمی شانس داشتیم نمی باختیم و انصافا حق یم ما باخت نبوده است.البته اینها همه تجربه می شود و امیدوار هستیم که در لیگ برتر تیمی خوب را روانه مسابقات کنیم.

مربی شهرخودرو تصریح کرد: جسارت می خواست از این نفرات در این بازی ها استفاده کرد.چند بازیکن مشهدی ما برای اولین بار از این شهر خارج شده و وارد مسابقات به این مهمی شده اند.این خودش یک دستاورد است.شک نکنید مردم مشهد در آینده تیم خوبی را خواهند دید چون نگاه کادر مدیریتی جوانگرایی بوده است. وقتی با ۱۶ بازیکن در این بازی ها شرکت کردیم این نشان می دهد ما فقط تکلیف داشتیم در اینجا حاضر باشیم.

سامره تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس تمامی نفرات خود را دارند و حتی در چنین تورنمنت هایی که فاصله بازی ها کم است دچار مشک می شوند.طبیعی است ما که فقط ۱۶ نفر در اختیار داریم دچار مشکل شویم اما مطمئن باشید تیم خوبی در لیگ آینده خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=332158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر