1

بازداشت ۱۴ دختر متحصن در میدان العباسیه قاهره

  • کد خبر : 33267
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۸

عضو ارشد اخوان المسلمین مصر با متهم کردن شورای نظامی حاکم به دست داشتن در خشونت ها در میدان العباسیه قاهره و کشته شدن مردم، بازداشت ۱۴ دختر متحصن در این میدان را غیر انسانی دانست.

“جمال تاج الدین” روز شنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت : درگیری های منطقه العباسیه که چند کشته برجای گذاشت ، ناشی از ناتوانی شورای نظامی در اداره امور کشور است، لذا شورای نظامی باید اداره امور کشور را به غیرنظامیان واگذار کند .

تاج الدین سرکوب تظاهرکنندگان و بازداشت خبرنگاران در منطقه العباسیه را محکوم کرد و گفت : بازداشت ۱۴ دختر متحصن در میدان العباسیه اقدامی غیرانسانی است .

تاج الدین شورای نظامی را به ناآرام کردن مصر و تحریک مداوم مردم متهم کرد و گفت : شورای نظامی باید تا روز ۳۰ ژوئن قدرت را به غیرنظامیان واگذار کند، زیرا در غیر این صورت متحمل تبعات آن خواهد بود .

تاج الدین منع رفت و آمد را بی اهمیت دانست و گفت : منع رفت و آمد مانع تداوم انقلاب مردم در دوران  حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع نشد، و شورای نظامی باید از اقداماتی که با انجام آن مردم را علیه خود می شوراند ، اجتناب کند .

تاج الدین تعویق انتخابات ریاست جمهوری را به معنای ملتهب شدن مصر دانست و گفت : اگر شورای نظامی انتخابات را به تأخیر بیندازد ، مصر به میدان درگیری مردم با ارتش تبدیل خواهد شد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33267

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]