4

سازمان انرژی اتمی: ایران هرگز دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نبوده و از حق ملت ایران برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای نخواهد گذشت

  • کد خبر : 332852
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳

سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی نابودی تسلیحات هسته‌ای، تأکید کرد که تحریم دانشمندان هسته‌ای ایران از سوی آمریکا هیچ خللی در برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز کشورمان ایجاد نخواهد کرد.

سازمان انرژی اتمی: تحریم دانشمندان هسته‌ای خللی به برنامه هسته‌ای ایران وارد نمی‌کند

به گزارش افق انلاین ، سازمان انرژی اتمی کشورمان شنبه شب در پیامی توئیتری خاطرنشان کرد که آمریکا نمی‌تواند با تحریم دانشمندان هسته‌ای هیچ خللی به برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز و راهبردی ایران وارد کند.

در ابتدای توئیت سازمان انرژی اتمی تصریح شده است: روز جهانی نابودی سلاح‌های هسته‌ای فرصتی را فراهم می‌کند که ذهنیت مستبدانه جهانی [مشخصاً کشورهای دارای سلاح هسته‌ای] به استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تغییر کند و تصحیح شود.

سازمان انرژی اتمی در توئیت دیگری افزود: امروز بسیاری از کشورها به استفاده از انرژی هسته‌ای روی آورده‌اند، اما جمهوری اسلامی ایران رویکرد شفاف‌تر و همکاری‌های بیشتری را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته است که این مسئله حقانیت ملت ایران در استفاده از این انرژی را اثبات می‌کند.

این سازمان در توئیت دیگری خاطرنشان کرده است: با چشم‌اندازی برای استفاده صلح‌آمیز از فناوری‌ هسته‌ای در برنامه‌های سلامت، کشاورزی، غذا، رادیوداروها، ایزوتوپ‌های پایدار و مواردی از این دست، جمهوری اسلامی ایران با انگیزه‌ای مضاعف برای تداوم برنامه هسته‌ای خود تلاش می‌کند و تحریم دانشمندان هسته‌ای هیچ خللی در اصول راهبردی برنامه هسته‌ای ایران ایجاد نخواهد کرد.

در توئیت چهارم سازمان انرژی اتمی تأکید شده است: جمهوری اسلامی ایران هرگز دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نبوده و از حق ملت ایران برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای نخواهد گذشت.

تسنیم/

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=332852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر