2

دونالد ترامپ بار‌ها ثابت کرده است که آمریکا اولین موضوعی نیست که او به آن سرسپردگی دارد

  • کد خبر : 333331
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲

وزیر خارجه سابق آمریکا یک روز پس از اولین مناظره انتخاباتی سال ۲۰۲۰، از رئیس‌جمهور این کشور انتقاد کرد.

در مورد هیلاری کلینتون در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

 

به گزارش افق انلاین ،هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا یک روز پس از اولین مناظره انتخاباتی سال ۲۰۲۰، از رئیس‌جمهور این کشور انتقاد کرد.

هیلاری کلینتون در پیامی که در حساب توئیتر خود منتشر کرد، آورد: دونالد ترامپ بار‌ها ثابت کرده است که آمریکا اولین موضوعی نیست که او به آن سرسپردگی دارد.

کلینتون که در انتخابات سال ۲۰۱۶ رقیب دموکرات ترامپ بود، بار‌ها نسبت به سیاست‌های او رویکرد انتقادی داشته است. دموکرات‌ها مدت‌هاست نسبت به امتناع ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات در صورت شکست ابراز نگرانی می‌کنند. اولین بار هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ نسبت به این موضوع هشدار داد.

نخستین مناظره دو نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بامداد چهارشنبه در دانشگاه «کیس وسترن رزرو» شهر کلیوند در ایالت اوهایو برگزار شد. مناظره‌ای که بخش عمده آن را لفاظی‌های ترامپ و بایدن علیه همدیگر تشکیل می‌داد و دو طرف به جای تشریح برنامه‌های چهار ساله خود برای حل مشکلات آمریکا، تمام ۹۰ دقیقه مناظره در حال نشانه رفتن به سوی همدیگر بودند.

در پی آن کمیسیون انتخابات آمریکا از تصمیم خود برای اتخاذ تدابیری در راستای حفظ نظم در مناظره‌های انتخاباتی پیش‌رو خبر داد. نشریه «اسلیت» در تحلیل اولین مناظره انتخاباتی ترامپ و جو بایدن، این مناظره تلویزیونی را پرخاشگرانه و پرتنش خواند و نوشت هر دو نامزد، مرتب صحبت‌های یکدیگر را قطع می‌کردند و مناظره بیشتر شبیه یک مسابقه تمسخرآمیز در حیاط مدرسه بود تا یک بحث واقعی.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=333331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر