4

سروری: دولت راه دور زدن تحریم را بسته است

  • کد خبر : 333375
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

دبیر شواری ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: وزیر نفت این دولت رسماً اعلام کرده است که ما هیچ اقدامی برای دور زدن تحریم ها انجام نمی دهیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی پرویز سروری نمایه

دبیر شواری ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: وزیر نفت این دولت رسماً اعلام کرده است که ما هیچ اقدامی برای دور زدن تحریم ها انجام نمی دهیم.

به گزارش افق انلاین ، ‌پرویز سروری، فعال سیاسی و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد اقتصادی دولت و نابسامانی در بازار گفت: در دوره اول دولت تدبیر و امید آقای روحانی گفته بود که حل مشکلات کشور تنها در صورتی ممکن است که با کدخدا ببندیم و با او صحبت کنیم.

وی افزود: در موضوع مذاکرات تابلوهایی از طرف بسیج شهرداری در سراسر تهران نصب شده بود که نشان می‌داد مذاکره با آمریکا جز خسارت هیچ آورده‌ای برای کشور ندارد، آن زمان آقای رئیس جمهور این را به عنوان یک عامل منفی برای حل مشکلات کشور در یکی از سخنرانی‌های مهم خود مطرح و تصریح کرد که شما می‌خواهید با این مطالب آمریکا را جری تر کنید.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور امروز اظهاراتی درست در مقابل آن اظهارات مطرح می‌کند و تمام مشکلات کشور را معطوف به دخالت‌های آمریکا می بیند، گفت: ما هم حتماً معتقدیم که آمریکا با تمام قدرت به دنبال این است که مانع بسط و توسعه تفکر انقلاب اسلامی شود و کشور را ناکارآمد نشان دهد، اما اگر یک دولت کارآمد و جوان سر کار بیاید با اهتمام حداکثری به سامان دادن معیشت و اقتصاد مردم به طور قطع می‌تواند درصد قابل اعتنایی از این نابسامانی‌ها را رفع کند.

سروری ادامه داد: اما دولتی که اقتصاد دولت را فریز کرده آن هم با امید به خارج و با توجه به اینکه همه تخم مرغ‌هایش را در سبد سیاست خارجی گذاشته است امروز تلاش می‌کند که مشکلات فعلی را با تکیه بر اروپا حل کند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: این باعث شده است که فریز شدن و شرطی شدن اقتصاد و بهم خوردن تعادل در اقتصاد دولت تشدید شود و من همه اینها را معطوف به ناکارآمدی دولت می بی نم، دولتی که حتی حاضر نیست تحریم‌ها را دور بزند.

وی افزود: وزیر نفت این دولت رسماً اعلام کرده است که ما هیچ اقدامی برای دور زدن تحریم‌ها انجام نمی‌دهیم و بعد هم دیدیم که تحت عنوان اف ای تی اف _با اینکه تصویب نشده_ اطلاعات کلیه سرپل های دور زدن تحریم در اختیار دشمن قرار می‌گیرد و آنها همه نقاط قوت ما را کور می‌کنند.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به نظر من این دولت دست‌هایش از الان بالا است و تا ۱۴۰۰ من از این جسد نیمه جان امید تحرک جدی ندارم و این نگاه دولت است که امروز کشور را به این روز انداخته است.

وی در پایان گفت: آقای رئیس جمهور امروز با فرافکنی به دنبال این است که به نوعی مشکلات را از دوش خود بردارد و آن را به گردن موضوعات مبهم و غیر قابل ارزیابی بیاندازد و به مردم بگوید که این همان چیزی است که هست و هیچ راهی ندارد و مردم باید نوسانات اقتصادی و افزایش بیکاری و بسته شدن اشتغال را به عنوان یک واقعیت مسلم بپذیرند و هیچ امیدی هم برای حل معضلات نداشته باشند.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=333375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر