7

بدهی یک میلیون دلاری به ۴ خارجی در آستانه لیگ بیستم/ مدیران استقلال ۴۰ میلیارد تومان قرض گرفته‌اند!

  • کد خبر : 333591
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

استقلال در چهار پرونده خارجی در آستانه لیگ بیستم باید رقمی حدود یک میلیون دلار پرداخت کند؛ آن هم در شرایطی که بیش از ۴۰ میلیارد توسط مسئولان وقت به صورت قرض دریافت شده است.

بدهی یک میلیون دلاری به 4 خارجی در آستانه لیگ بیستم/ مدیران استقلال 40 میلیارد تومان قرض گرفته‌اند!

به گزارش افق انلاین ، یکی از مشکلات فعلی استقلال، پرداخت مطالبات وینفرد شفر است که عدم اقدام به موقع منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شده اما این تنها مشکل نیست. اکنون مطالبات پاختاکور و بودوروف مدافع سابق این تیم هم به بدهی سنگین شفر اضافه شده است.

مهلت نهایی پرداخت مطالبات شفر، ۲۴ مرداد بوده و نزدیک به ۵۹۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد. سرمربی سابق باشگاه بر طبق رای فیفا تا امروز مبلغ ۵۸۹٫۳۷۱ دلار طلبکار است و ضمنا ۲۵ هزار فرانک سوئیس نیز به عنوان جریمه به فیفا باید پرداخت شود.

مهلت نهایی پرداخت پول پاختاکور هم تا ۲۹ شهریور بوده که هنوز پولی به این باشگاه پرداخت نشده است. طلب این باشگاه ۱۴۰ هزار دلار است. پاختاکور طبق رای فیفا مبلغ ۱۴۱٫۶۹۸ دلار طلبکار است. تاریخ پرداخت بدهی به این باشگاه ۲۹ شهریور ماه ۹۹ بوده که این اتفاق رخ نداده است.

از سوی دیگر استقلال ۲ پرونده خارجی دیگر هم دارد؛ یکی بودوروف و یکی هم جباروف که حدود ۹۰ هزار دلار طلب دارد و شش ماه است که پول او پرداخت نشده. باشگاه استقلال برای رای بودوروف درخواست گرندز کرده بود که در تاریخ ۱۰ مهر گرندز رای ارسال شد و تا ۴۰ روز آینده فرصت پرداخت به وی وجود دارد. مبلغ دقیق بدهی به این بازیکن۱۲۷٫۹۱۵ یورو  است.

سرور جباروف نیز طبق رای فیفا مبلغ ۹۳٫۵۰۰ دلار از باشگاه طلبکار است که  از مهلت پرداخت آن نیز مدت زیادی است که گذشته است (بیشتر از ۶ ماه).

همه این مطالبات در شرایطی پرداخت نشده که مدیریت وقت استقلال پیشتر مدعی شده بودند که بیش از ۶۰ میلیارد تومان درآمدزایی ایجاد کرده‌اند اما کدام درآمدزایی، مشخص نیست. عجیب تر اینکه سعادتمند و همکارانش بیش از ۴۰ میلیارد در مدت حضورشان در باشگاه قرض گرفته و استقلال باید این قرض‌ها را پرداخت کند اما مشخص نیست مبنای دریافت این مبالغ چه بوده است.

پیش از این استقلالی ها ۱۰ میلیارد تومان نیز از ایرانسل دریافت کردند اما فقط یک میلیارد آن در حساب استقلال موجود است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=333591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر