7

مراسم تودیع و معارفه شهرداران مناطق ۲، ۳ و ۱۴ برگزار شد

  • کد خبر : 333663
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

مراسم تودیع و تکریم رسول کشت پور، مصطفی سلیمی و رضا عباسی، شهرداران مناطق ۲، ۳ و ۱۴ و معارفه حسن رحمانی، احمد تواهن و کامبیز مصطفی پور شهرداران جدید این مناطق برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه شهرداران مناطق 2، 3 و 14 برگزار شد

مراسم تودیع و تکریم رسول کشت پور، مصطفی سلیمی و رضا عباسی، شهرداران مناطق ۲، ۳ و ۱۴ و معارفه حسن رحمانی، احمد تواهن و کامبیز مصطفی پور شهرداران جدید این مناطق برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شهر، مصطفی سلیمی، شهردار سابق منطقه ۳ و سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور مناطق در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه شهرداری این منطقه با بیان اینکه منطقه ۳ در موضوعات مختلف و متعدد رتبه های مناسبی را کسب کرده، گفت: بهره برداری از پروژه متوقف تونل آرش اسفندیار ، تقاطع مدرس و پلی که ساخته شد و اصلاح هندسی ها که باعث کاهش ۵۰ درصدی فوتی ها شد از جمله اقدامات مهم در این منطقه در سه سال گذشته است.
او افزود: شهرداری منطقه ۳ نسبت به سال گذشته هزار میلیارد تومان افزایش درآمد داشته است. این درحالی است که در حوزه شهرسازی و صدور پروانه ۲۰ روز و در بخش گواهی ۹ روز کاهش زمان داشتیم.
سلیمی عنوان کرد: در حوزه املاک بیش از ۳۰ ملک در اختیار غیر، را بازپس گیری کردیم و ملک ۳۷۰۰ متری در اختیار غیر در جردن که بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در سال درآمدزایی داشت را به عنوان بوستان در اختیار شهروندان قرار دادیم. همچنین در اجرای احکام بالاترین رأی را داشتیم.
احمد تواهن، شهردار جدید منطقه ۳ در این مراسم از حسن توجه و اعتماد شهردار تهران تشکر کرد و گفت: کلید یکی از حساس‌ترین مناطق شهر تهران به من سپرده شد و امیدوارم بتوانم پاسخگوی توجه شهردار تهران باشم.
او افزود: به عنوان یک تیم و گروه در مجموعه شهرداری تهران یک وظیفه خطیر گروهی و جمعی داریم که در این کار شاخص‌های همگرایی، صداقت و سلامت از مهمترین عوامل برای پیشبرد اهداف هستند.
تواهن با بیان اینکه یک مدیر حق ندارد تکروی کند و همه ما در شهرداری تهران یک پیکر واحد هستیم، عنوان کرد: در شرایط سخت اقتصادی به سر می بریم و در این شرایط ناچار به مقاومت هستیم و باید با تکیه بر شاخص‌های همگرایی، صداقت و سلامت و با رویکرد شهروند مداری برای رسیدن به هدف بزرگ «تهران شهری برای همه» گام‌های موثری برداریم.
مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران در این مراسم گفت: سوالی که می تواند مطرح باشد این است که دلیل این تغییرات در سال پایانی مدیریت شهری چیست؟ واقعیت این است که برای اینکه در این مدت باقی مانده دستاوردها و اهداف متفاوتی را محقق کرده باشیم و سیاست های شهرداری و مصوبات شورا را به نتیجه برسانیم نیازمند این هستیم که تحرک تازه‌ای در مناطق اتفاق بیفتد. باید بر اساس ریل گذاری که در حال انجام است فارغ از اینکه چه کسی در مسند شهرداری تهران است، توسعه عرصه های عمومی و ایجاد فضای نشاط و امید برای شهروندان انجام شود و امیدواریم در پایان دوره حس رضایتمندی داشته باشیم.
استفاده از فرصت رود دره ها در منطقه ۲
به گزارش خبرنگار شهر، رسول کشت پور، شهردار سابق منطقه ۲ در این مراسم گفت: در سه سال گذشته تلاش کردیم هر چه در توان داریم انجام دهیم.
او افزود: با توجه به بضاعت و تجربیات و دانشی که در اختیار داشتیم تلاش بر این بود که بتوانیم گره گشایی کنیم.
کشت پور ضمن تشکر از حمایت های شهردار تهران افزود: امیدوارم شهردار جدید منطقه بتواند همانند گذشته کارها را به پیش ببرد. در سطح منطقه با شورایاری ها همکاری خوبی داشتیم و تعاملات با گروه‌های مختلف و شهروندان به خوبی انجام شده و امیدواریم در سایه این تعاملات کارها بهتر از گذشته پیش برود.
مصطفی سلیمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در این مراسم گفت: کارهای ارزشمند موثری در منطقه ۲ انجام شده ، منطقه ای خاص که به دلیل کوهپایه بودن و برخورداری از روددره ها از جهاتی مورد طمع و تعدی قرار گرفته و مشکلاتی برای مردم شهرداری به وجود آورده که امیدواریم با جدیت در مورد این تعدی ها برخورد شود.
او ادامه داد: وجود روددره ها می‌تواند فرصتی ایده آل برای شهر و شهروندان باشد و نگاه به منابع انسانی و پتانسیل درون شهرداری می‌تواند در ادامه این روند موثر باشد.
حسن رحمانی شهردار جدید منطقه ۲ در این مراسم گفت: امیدواریم که بتوانیم منشاء خیر و برکت باشیم و در مسیر توسعه حرکت کنیم. منطقه ۲ شرایط و بافت جمعیتی خاصی دارد و قسمتهایی از آن برخوردار و قسمت‌هایی نیز کم برخوردار است‌.
او گفت: وجود روددره ها می تواند فرصت مناسبی باشد و باید در ایجاد حس نشاط و بهبود کیفیت زندگی مردم تلاش ‌کنیم و در راستای تکریم مردم قدم برداریم.
رحمانی یادآور شد: باید سرمایه‌گذاری‌ها را به درستی پیش ببریم و در مسیر مشارکت های اجتماعی که نوع برتر مشارکت ها است، حرکت کنیم.
مصطفی کاظمی، مشاور عالی شهردار و مدیرکل دفتر شهردار تهران در این مراسم گفت: شهرداری تهران که محیطی پویاست دائما در حال تغییر و تحول است و مدیریت ها هم با نوسانات زیادی مواجه است. یکی از ارکان مهم در این مسیر پرسنل شهرداری است و هنرمندی یک مدیر این است که ارتباط با مجموعه تحت مدیریت خود را به درستی برقرار کند.
کاظمی در باره شهردار سابق این منطقه گفت: دو ویژگی بارز در شهردار سابق منطقه وجود داشت که نخست فضای نشاط و امید در راستای توسعه عرصه عمومی است که در سطح منطقه برقرار کرده و دوم اینکه موضوعات نوآورانه در سطح منطقه را تعقیب و دنبال کرده که از جمله آن می توان به تنظیم تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد.
رشد و پویایی و خلاقیت با تغییر حاصل خواهد شد
به گزارش خبرنگار شهر، رضا عباسی، شهردار سابق منطقه ۱۴ در این مراسم با بیان اینکه باید ادامه مسیر در این شرایط سخت اقتصادی و در شرایط شیوع کرونا طی شود، گفت: برای من مهم این است که در کنار انسانهای بزرگ کار کنم و حتی اگر شهردار تهران تشخیص دهند از مجموعه خارج شوم نیز برای من خیر است و نباید در این زمینه احساسی رفتار کنیم و باید کمک کنیم شرایط منطقه بهتر از گذشته پیش برود.
مصطفی سلیمی، سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: تغییر جزو ذات و طبیعت روزگار و زندگی ما است؛ گاهی اوقات شاید برداشت منفی داشته باشیم اما در واقع تغییر باعث رشد، بالندگی، پویایی و خلاقیت خواهد شد. تغییرات در همه مناطق دید و نگاه جدیدی را به وجود می‌آورد تا قدم هایی به سمت جلو برداریم.
او با بیان اینکه منطقه دارالمومنین از مناطقی است که از قدیم جزو مذهبی ترین و متدین ترین مناطق بوده و ارتباط با شهروندان از اهمیت خاصی در آن برخوردار است، افزود: همه تغییرات امروز از بدنه خود شهرداری است و این جای خوشحالی و خوشبختی است، در حالی که قبل از این شاهد بودیم که افرادی خارج از شهرداری ، یک شبه در یک منصب گمارده می شدند.
کامبیز مصطفی پور، شهردار جدید منطقه ۱۴ در این مراسم ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق این منطقه با بیان اینکه خدمت کردن به مردم مومن منطقه ۱۴ افتخار بزرگی است، گفت: باید با صداقت، شفافیت و مشارکت برای تحقق شعار محوری شهر تهران یعنی «تهران شهری برای همه» که یک پیام راهبردی در بحث عدالت توزیعی و مورد تاکید شهردار تهران است، قدم برداریم.
مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران در این مراسم گفت: شهرداری برای اداره شهر متکی به توان، نیرومندی، آگاهی، دانش و تجارب کارکنان خود است و این یکی از اصول مدیریت این دوره است که بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل کارکنان شهرداری تاکید دارد.
او افزود: باید فرصت و زمینه ارتقاء برای نیروهایی که کمتر دیده شدند فراهم شود تا بتوانند در مناصب مختلف مدیریت شهری ایفای نقش کنند و در مدتی که از مدیریت شهری باقی مانده نیازمند این هستیم که با تحرک و انرژی مضاعف حداکثر تلاش را انجام دهیم تا اهدافی که در سیاست‌های مصوب شورا و سیاست‌های شهرداری تهران مطرح است را در سطح عملیات و اقدام محقق کنیم. روح تازه باید در سطح مناطق دمیده می شد، البته مسیر همان مسیری است که قبلاً بوده و فقط باید به کارها سرعت داده شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=333663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر