9

استفاده از ماسک فردا از درب منازل الزامی است/تمام محدودیت های ابلاغی هفته گذشته از شنبه تا روز چهارشنبه ۲۵ مهر به قوت خود باقی است

  • کد خبر : 333983
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

استاندار تهران اعلام کرد:‌ استفاده از ماسک توسط شهروندان در تهران از درب منازل از فردا الزامی بوده و تمامی محدودیت های ابلاغی هفته گذشته تا ۲۵ مهر به قوت خود باقی است.

استاندار تهران:‌ استفاده از ماسک فردا از درب منازل الزامی است

به گزارش افق انلاین به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی درباره تمدید محدودیت های کرونایی در استان تهران گفت: تمام محدودیت های ابلاغی در هفته گذشته از روز شنبه تا روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در استان تهران به قوت خود باقی است. همچنین در خصوص برگزاری کلاس ها در  دانشگاهها و مدارس این موضوع بصورت مجازی دنبال می شود.

حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران هفته گذشته در گفت و گو با ایرنا در خصوص جزئیات اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران گفته بود: در ابلاغیه صورت گرفته با توجه به نامه نهم مهر ماه معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت به تفکیک استان و شهرستان های هدف محدودیت و تعطیلی برخی مراکز به مدت یک هفته از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۸ مهر ماه از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید شده است.

وی افزود: در این ابلاغیه دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مساجد و مصلی ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی در این یک هفته تعطیل خواهند بود.

گودرزی ادامه داد: برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه ها و چایخانه ها، باغ وحش و شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی و همچنین عدم برگزاری نماز جمعه در این ابلاغیه مورد تاکید قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=333983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر