3

امام جمعه موقت ورامین: تحریف تاریخ و سازش واگذاری زمین به دشمن است

  • کد خبر : 334805
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ما با فرار از دشمن در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … حق نداریم زمین را به دشمن واگذار و با سازشکاری و تحریف تاریخ اقدامات خود را توجیه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه فرار از مقابل دشمن ترس است نه عقلانیت اظهار کرد: انسان عاقل امور و مشکلات را حل می‌کند و اینکه صحنه را خالی کند و زمین را به دشمن واگذار کند بحث دیگری است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ما در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره حق نداریم زمین را به دشمن واگذار و با سازشکاری و تحریف تاریخ اقدامات خود را توجیه کنیم.

وی در پایان بیان کرد: طی روز‌های گذشته ر درباره امام حسن (ع) سخنی گفته شد که تحریف تاریخی بود. از نشانه‌های عقلانیت این است که به موقع و درست در حوزه سیاست، اقتصاد و غیره عمل کنیم و با تحریف حقایق سعی بر خالی کردن میدان و فرار از واقعیت نداشته باشیم.

رهبر معظم انقلاب ۲۱ مهر سال جاری در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح فرمودند: «ما عرض کردیم که عقلانیّت به معنای محاسبه‌ی درست است؛ محاسبه‌ی صحیح و درست و دستگاه محاسباتی سالم؛ عقلانیّت به این معنا است. بعضی‌ها اسم عقل و عقلانیّت را که می‌آورند، منظورشان از عقلانیّت ترسیدن است؛ وقتی میگویند عاقل باشید، یعنی بترسید، یعنی منفعل باشید، یعنی از مقابل دشمن فرار کنید! نه، [این درست نیست]؛ ترسو‌ها حق ندارند اسم عقلانیّت را بیاورند. ترسیدن و فرار کردن و میدان را خالی کردن، اسمش عقلانیّت نیست، اسمش همان ترس و فرار و مانند این‌ها است؛ عقلانیّت یعنی محاسبه‌ِی درست. البتّه دشمن سعی میکند عقلانیّت به آن معنای غلط را تلقین کند، بعضی هم نادانسته گاهی حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=334805

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر