1
نیکزاد:

به‌زودی پروژه‌های جدید با همکاری قرارگاه خاتم در اردبیل آغاز می‌شود

  • کد خبر : 334815
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹

 نماینده مردم اردبیل و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آغاز پروژه‌‌های جدید از جمله ۴ پروژه غیرهم‌‌سطح شهری و تعریض جاده سرچم با همکاری قرارگاه خاتم در اردبیل خبر داد.

نیکزاد: اولویت اصلی مجلس بهبود فوری معیشت صاحبان اصلی انقلاب است - پایگاه  اطلاع رسانی جوانان آینده نگر نیکزاد: اولویت اصلی مجلس بهبود فوری معیشت  صاحبان اصلی انقلاب است | پایگاه اطلاع

به گزارش افق آنلاین به نقل از دفتر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، علی نیکزاد امروز در نشست جمع‌بندی سفر یک‌‌روزه معاون وزیر کشور، معاون وزارت راه و شهرسازی، معاون فرودگاه‌های کشور و معاون قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) که با حضور استاندار اردبیل و نمایندگان استان برگزار شد، اظهار داشت: به‌زودی پروژه‌های جدید با همکاری قرارگاه خاتم از جمله ۴ پروژه غیرهم‌سطح شهری و تعریض جاده سرچم در اردبیل آغاز می‌شود.

وی افزود: طبق اعلام قبلی، مقرر شده بود تا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان با همکاری شهرداری اردبیل، پروژه عمرانی اجرایی کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین طبق رایزنی‌های صورت گرفته، در آینده نزدیک قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) پروژه‌های، مجموعه پسماند شهری اردبیل، کمربندی سوم اردبیل، بخشی از پروژه راه آهن اردبیل – میانه، تعریض جاده سرچم و همچنین جاده بیله‌سوار را با سرعت پیگیری می‌شود.

نیکزاد بیان کرد: امروز به‌ همراه برخی از مسئولان، به بازدید از پروژه باند فرودگاه اردبیل پرداختیم که متاسفانه شاهد پیشرفت قابل قبولی نبودیم و این در حالی است که در سفر وزیر، مقرر شده بود تا این پروژه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن انتقاد از این روند افزود: تمامی مسئولان این پروژه باید اهتمام بورزند و با کار شبانه‌روزی این پروژه را به پایان برسانند، چرا که با شرایط آب و هوایی اردبیل، پروازهای بسیاری دچار مشکل می‌گردند و این اصلاً قابل قبول نیست.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: با هماهنگی صورت گرفته، ۵۰ دستگاه از اتوبوس‌های ناوگان شهری توسط سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور نوسازی خواهند شد.

گفتنی است؛ هیئتی متشکل از علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاونین وزارت کشور و وزارت راه‌‌وشهرسازی، معاون قرارگاه خاتم، معاون فرودگاه‌های کشور، استاندار اردبیل و مهندس بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین صبح امروز وارد اردبیل شده و روند احداث پل قدس اردبیل، باند فرودگاه اردبیل، محله درویش‌آباد و محله عدالت‌آباد بازدید به‌عمل آوردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=334815

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر