2

آذین بندی و چراغانی ویژه معابر منتهی به حرم مطهر رضوی

  • کد خبر : 335613
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

شهردار منطقه ثامن گفت: فضاآرایی خیابان‌های منطقه ثامن به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) در دو بخش چراغانی و نورپردازی انجام شده است.

آذین بندی و چراغانی ویژه معابر منتهی به حرم در آستانه میلاد پیامبر رحمت

به گزارش افق انلاین ، سیدمصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن با تبریک ایام باسعادت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، گفت: فضاآرایی خیابان‌های منطقه ثامن به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) در دو بخش چراغانی و نورپردازی، و آذین بندی معابر با استفاده از ریسه پارچه‌های رنگی و پرچم‌های الوان انجام شده است.

او افزود: فضا آرایی معابر اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی در قالب پرده‌های بیرقی، ستونی و ریسه‌های رنگی همزمان با آغاز هفته وحدت، با استفاده بیش از ۴۸۰ پرچم بیرقی و همچنین ۸ هزار متر ریسه رنگی برای فضا آرایی این هفته در معابر اصلی و فرعی و مبادی منتهی به حرم مطهر توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن صورت گرفت.

شهردار منطقه ثامن با اشاره به رفع نقص و تعویض ریسه لامپ‌های ال‌ای دی قدیمی و اجرای نور پردازی جدید در خیابان‌های شیرازی و نواب صفوی، که با استفاده از لامپ‌های ال‌ای دی سوزنی انجام شده است، ادامه داد: به همین منظور نصب هشت مورد ریسه عرضی سوزنی به متراژ  هزار و ۲۰۰ متر و رفع نقص تعداد ۱۰ مورد دیگر به متراژ ۶۰۰ متر طول به همت معاونت خدمات شهری منطقه انجام گرفته است.

نعمتی بیان کرد: تعداد ۷ سان لایت نیز در ابتدای بلوار امیرالمومنین (ع) و میدان بیت المقدس نصب و راه اندازی شده و طرح‌های گرافیکی ویژه هفته وحدت نیز با استفاده از ۷ دستگاه نورافکن گرافیکی (گوبو پروژکتور) در بالاخیابان و خیابان شهید نواب صفوی بر روی جداره چند پروژه تجاری و اقامتی نقش بسته اند.

باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=335613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر