3

 بایرن مونیخ با شکست دورتموند، اولین «در‌کلاسیکر» فصل را برد/لواندوفسکی رکورد فصل گذشته‌اش را تکرار کرد

  • کد خبر : 336034
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

مهمترین بازی هفته هفتم بوندس‌لیگا با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه رقیب سنتی‌اش به پایان رسید.

بوندس‌لیگا| بایرن مونیخ با شکست دورتموند، اولین «در‌کلاسیکر» فصل را برد/لواندوفسکی رکورد فصل گذشته‌اش را تکرار کرد

به گزارش افق انلاین ، در مهمترین مسابقه از هفته هفتم بوندس‌لیگای آلمان و در آخرین بازی شب دوم این هفته از رقابت‌ها، امشب (شنبه)، تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در بازی موسوم به «درکلاسیکر» در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک به مصاف هم رفتند که این بازی را مونیخی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود به پایان رساندند.

در این بازی با وجود آنکه کمک داور ویدئویی دو بار گل‌های بایرن مونیخ را در دقایق ۲۴ و ۹۰ (هر دو گل توسط روبرت لواندوفسکی به ثمر رسیدند) مردود اعلام کرد، باواریایی‌ها توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.

نخست این دورتموند بود که با گلزنی مارکو رویس در دقیقه ۴۵ پیش افتاد، اما بایرن مونیخ گل خورده را با سه گل پاسخ داد که اولی در دقیقه ۴۵ توسط داوید آلابا، دومی در دقیقه ۴۸ توسط لواندوفسکی و سومی در دقیقه ۸۰ توسط لروی سانه رقم خورد.

لواندوفسکی با گلی که در این بازی زد شمار گل‌های این فصل خود در بوندس‌لیگا را به عدد ۱۱ رساند و از این حیث بهترین رکورد خود در این مقطع از فصل که فصل گذشته به ثبت رسانده بود را تکرار کرد. این هفدهمین گل او در سیزدهمین بازی‌ مقابل تیم سابقش بود.

تسنیم/ ارلینگ هالند در ادامه روند گلزنی‌اش در دقیقه ۸۳ دروازه باواریایی‌ها را باز کرد و به میزبان برای بازگشت به بازی امید داد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و دومین شکست این فصل زردپوشان و ششمین برد فصل بایرن مونیخ رقم خورد تا قهرمان فصل گذشته با ۱۸ امتیاز به صدر جدول صعود کند و نایب قهرمان فصل گذشته هم با ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد.

بایرن مونیخ با این پیروزی تعداد گل‌هایش تحت هدایت هانسی فلیک را به ۱۰۱ مورد افزایش داد تا به طور میانگین در هر بازی‌اش زیر نظر این مرد آلمانی ۳٫۲ گل زده باشد و به این ترتیب او بهترین آمار را از این حیث در میان تمام مربیان تاریخ این باشگاه از آن خود کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر