5

گراهام: این انتخابات مورد مناقشه است و رای‌گیری پستی به کابوسی برای جمهوری‌خواهان تبدیل شد

  • کد خبر : 336083
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای شمالی در مصاحبه‌ای با اشاره به رای‌گیری پستی در این کشور در انتخابات اخیر، گفت که این شیوه رای‌گیری به کابوسی برای حزب جمهوری‌خواه آمریکا تبدیل شد.

گراهام: رای‌گیری پستی در آمریکا به کابوسی برای جمهوری‌خواهان تبدیل شد

سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای شمالی در مصاحبه‌ای با اشاره به رای‌گیری پستی در این کشور در انتخابات اخیر، گفت که این شیوه رای‌گیری به کابوسی برای حزب جمهوری‌خواه آمریکا تبدیل شد.

افق انلاین ،  «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای شمالی تاکید دارد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نباید شکست در انتخابات را اعلام کند.

 

وی که با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» مصاحبه می‌کرد، گفت: «این انتخابات مورد مناقشه است و رای‌گیری پستی به کابوسی برای جمهوری‌خواهان تبدیل شد.»

گراهام همچنین هشدار داد در صورتی که جمهوری‌خواهان الان به مبارزه با این موضوع نپردازند هرگز دیگر نخواهند توانست که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوند.

از سوی دیگر «تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس نیز گفت اگر آرای قانونی مورد شمارش قرار بگیرد و آرای غیر قانونی شمرده نشوند، ترامپ همچنان امکان پیروزی دارد.

این سناتورهای جمهوری‌خواه در حالی همچنان تلاش می‌کند که نتایج آرای این کشور را به چالش بکشانند که روز گذشته رسانه‌های مختلف این کشور شامل آسوشیتدپرس، سی‌ان‌ان و حتی فاکس نیوز جمهوری‌خواه، جو بایدن و کامالا هریس را به عنوان رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور منتخب، برنده انتخابات ریاست جمهوری و دونالد ترامپ و مایک پنس معاونش را بازنده آن خواندند.

به دنبال این تحولات، بایدن و هریس با ایراد یک سخنرانی رسما خودشان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواندند اما ترامپ ضمن نپذیرفتن شکست، از رجوع خود به دادگاه برای متوقف کردن آنچه «تقلب بزرگ در انتخابات» خوانده است، خبر داد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر