8
نوبخت:

سازمان برنامه و بودجه متولی طرح  اصلاح ساختار بودجه است

  • کد خبر : 336182
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ارائه بودجه شرکت‌های دولتی به مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه متولی طرح  اصلاح ساختار بودجه است و امسال نیز باید در لایحه سال ۱۴۰۰ متعین شود و بتواند مستند و شفاف در بودجه قابل دسترس برای همه باشد.

نوبخت: سازمان برنامه متولی اصلاح ساختار بودجه است

به گزارش افق انلاین ، جلسه ستاد بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور  محمدباقر نوبخت، تنی چند از معاونان، روسای امور و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد. در ابتدای این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: خوشبختانه امسال نیز مانند سال‌گذشته بودجه شرکت‌های دولتی به موقع به مجلس تقدیم شد که شامل گزارش شش ماهه اول امسال و عملکرد سال گذشته بود، که با زحمات  همکاران  در جلسات ستاد بودجه تهیه و نهایی شد.

نوبخت افزود: سازمان برنامه و بودجه متولی طرح  اصلاح ساختار بودجه است که همواره با جدیت آن را دنبال کرده  و امسال نیز باید در لایحه سال ۱۴۰۰ متعین شود و بتوان مستند و شفاف در بودجه قابل دسترس برای همه باشد.

در ادامه این جلسه، تبصره ۲۰ لایحه بودجه سال آینده که شامل بندهای متعدد برای اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه‌ها و مواردی از قیبل هزینه‌یابی خروجی‌ها، تفاهم‌نامه منعقده و هزینه کرد اعتبارات است؛ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا ستاد رسید.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر