5
استاندار کرمانشاه:

از روز شنبه محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی در ۶ شهرستان استان لغو می‌شود

  • کد خبر : 336343
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از روز شنبه محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی در ۶ شهرستان استان به خاطر مسائل معشیتی لغو می‌شود، گفت: تعلیق و تعدیل روند کاری کارمندان به صورت ۵۰ درصد از روز شنبه در اختیار مدیران ذیربط خواهد بود.

هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین روند مبارزه با کرونا در استان کرمانشاه اظهار داشت: از روز شنبه  محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی در ۶ شهرستان استان به خاطر مسائل معشیتی لغو می‌شود. تعلیق و تعدیل روند کاری کارمندان به صورت ۵۰ درصد از روز شنبه در اختیار مدیران ذیربط خواهد بود.
وی افزود: از ساعت ۱۸ روز ییستم آبان تا بیستم آذر ماه کلیه فعالیت‌های گروه ۲، ۳ و ۴  در شهر کرمانشاه تعطیل اعلام شده است و دستگاه‌های ذیربط موظف به برخورد لازم و نظارت جدی شده‌اند.
استاندار کرمانشاه بیان داشت: برای آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در صداوسیما به تشریح مشاغل ۲، ۳ و ۴ پرداخته اند و البته اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی نیز ادامه دارد.
بازوند اضافه کرد: فعالیت و اقدامات مربوط به عمل زیبایی و جراحی پوست در شهرهای وضعیت قرمز استان به مدت دو هفته تعطیل اعلام شدند  و در این راستا نظارت دقیق صورت می‌گیرد.

وی گفت: بالا رفتن آمار فوتی ها و بستری ها در استان نگران کننده است. به دلیل این شرایط، انتظار همراهی عمومی با طرح محدودیت ساعت کاری اصناف و مشاغل را داریم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: توقع این است که گروه های مشمول این محدودیت‌ها همکاری لازم را داشته باشند و گامی موثر در قطع شدن زنجیره انتقال بیماری کرونا بردارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر