5

در اختیارآباد کرمان معامله ۳۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر در قبرستان لو رفت

  • کد خبر : 33644
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲

تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر که در قبرستان قرار معامله ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را گذاشته بودند، توسط ماموران کلانتری اختیارآباد کرمان دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: معامله 300 کیلوگرمی مواد مخدر در قبرستان لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، رئیس کلانتری ۳۱ اختیارآباد کرمان اظهار داشت: با همکاری مردم و هوشیاری ماموران این کلانتری بیش از ۳۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از منزل یک قاچاقچی کشف شد.

وی در تشریح این خبر گفت: پس از اطلاع ماموران کلانتری از سوی مردم در مورد اینکه یک قبضه سلاح کلاشینکف در قبرستان افاغنه در اختیارآباد وجود دارد، بررسی موضوع آغاز شد.

رئیس کلانتری اختیار آباد ابراز داشت: با حضور پلیس در این قبرستان، یک قبضه اسلحه کلاشینکف که بر روی یک درخت آویزان شده بود، کشف شد و در همین حال مامورانی که در حال بازدید از محل کشف اسلحه بودند، متوجه فرار کردن یک خودرو پژو می‌شوند که راننده آن مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در تعقیب و مراقبتی که پس از شناسایی منزل مظنون صورت گرفت، راننده پژو در موقعیت مناسب دستگیر و در زمان دستگیری مقداری مواد مخدر از وی کشف شد.

این مسئول تصریح کرد: در ادامه دستگیری با انجام کارهای تحقیقاتی و بازجویی‌های فنی، ارتباط این متهم با اسلحه مشخص شد و در بازرسی از منزل وی ۳۰۲ کیلوگرم مواد مخدر، تجهیزات دریافت از ماهواره، چهار قبضه سلاح سرد و وسایل استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی عنوان کرد: بر اساس اعترافات این متهم، وی در شب قبل از دستگیری با تعدادی از قاچاقچیان در قبرستان قرار تحویل گرفتن مواد را داشته و این اسلحه از قاچاقچیان در آن جا جا مانده بوده است و وی در زمان مراجعت به قبرستان برای برداشتن اسلحه با حضور ماموران مواجه می‌شود و فرار می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر