1

سهم‌های با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت – ۹۹/۰۸/۲۴

  • کد خبر : 336507
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

امروز سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، باما و فولاد خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه دی، هتل پارسیان کوثر اصفهان و کشاورزی و دامپروری بینالود در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۲۴

به گزارش افق انلاین ، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۲۶هزار و ۵۱۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۷هزار و ۵۹۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از۶هزار و ۲۰۰میلیارد تومان در بیش از ۷۳۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، باما و فولاد خوزستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع آذرآب، توسعه معادن و فلزات و نوش مازندران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۲۳۷میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۲۳۷میلیارد تومان در ۷۶۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۹۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۵هزار و ۹۹۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه دی، هتل پارسیان کوثر اصفهان و کشاورزی و دامپروری بینالود بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه تجارت نو، فرآوری زغال سنگ و کشت و صنعت شریف‌آباد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336507

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر