3

معاملات مشکوک یک بانک و ۱۴ نماد دیگر در بورس

  • کد خبر : 336621
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

در روز رشد ۹۷۱۷ واحدی شاخص ، بانک حاضر در فرابورس ، ایران خودرو دیزل ، کشتیرانی ایران به همراه ۱۲ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

معاملات مشکوک یک بانک و ۱۴ نماد دیگر در بورس

در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با رشد ۹۷۱۷ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۲۵۷ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۱۲.۶ و ۴.۴ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو، سایپا و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با داد و ستد بیش از ۳.۶، ۲.۷ و یک میلیارد سهم و بانک صادرات به همراه توسعه و عمران امید با تقاضای ۸۸۲ و ۶۶۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۳۰ تا شش برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، بانک رسالت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد ۲.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۴۵.۳ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های فولاد افزا سپاهان، توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، شیمیایی رنگین، تابان نیرو سپاهان، فیبر ایران، آهن و فولاد میلاد، پرمیت، کشتیرانی ایران، ایران‌خودرو ‌دیزل، شیشه و گاز، صنعت روی زنگان، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، توکاریل و مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک بانک، ایران خودرو دیزل، کشتیرانی ایران به همراه ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336621

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر