3
گل‌محمدی:

به باشگاه نامه زیاد زده‌ام اما نامه فسخ قرارداد نگرفته‌ام/ برای جذب مدافع یک روز دیگر وقت داریم

  • کد خبر : 336791
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در زمان مدیریت رسول‌پناه نامه‌های زیادی به خاطر مشکلات پرسپولیس به باشگاه زدم اما نامه فسخ قرارداد نگرفته‌ام.

گل‌محمدی: به باشگاه نامه زیاد زده‌ام اما نامه فسخ قرارداد نگرفته‌ام/ برای جذب مدافع یک روز دیگر وقت داریم

به گزارش افق انلاین ، یحیی گل‌محمدی که امروز (سه شنبه) در محل باشگاه حضور یافته بود، در خصوص جذب مدافع برای پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما یک روز دیگر فرصت داریم و اگر بازیکن خوبی پیدا کنیم، جذب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه با مهدی‌خانی قرارداد امضا خواهد کرد؟ گفت: بله امروز قرارداد او نهایی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در خصوص جذب مدافع چند گزینه بودند که نمی‌توانیم اسمی از آنها ببریم، یکسری از آنها قرارداد داشتند و بعضی‌ها هم از لحاظ فنی مناسب نبودند ما یک روز دیگر فرصت داریم و انشالله بینیم خدا چه می‌خواهد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که بشار به بازی بعدی پرسپولیس می‌رسد و اینکه گفته می‌شود در اردوی تیم ملی عراق چند بازیکن کرونا گرفته‌اند، تصریح کرد: بشار به بازی بعدی ما می‌رسد اما در مورد مسائل اردوی تیم ملی عراق اطلاعی ندارم و صحبتی با بشار نداشته‌ام.

وی در خصوص جدایی روستایی و ثبت قرارداد مهدی‌خانی خاطرنشان کرد: بحث جدایی او قرضی است و می‌خواهیم ببینیم آیا می‌توانیم با باشگاه پیکان جابجایی بازیکن داشته باشیم. قرارداد مهدی‌خانی هم قطعی خواهد بود.

تسنیم/سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مدیریت جدید باشگاه رضایت دارد؟ گفت: خوب است خدا را شکر، در تلاش هستند تا مشکلات باشگاه را حل کنند. مشکلات خیلی زیاد است و باید زمان در اختیار آنها قرار دهیم تا مشکلات یکی یکی برطرف شود. پشت سر هم جلسه می‌گذارند تا مشکلات هرچه زودتر حل شود. ما باید نسبت به این مسائل صبورتر باشیم و حمایت کنیم و امیدوارم که مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

گل‌محمدی در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه در زمان مدیریت رسول‌پناه نامه فسخ قرارداد گرفته است و اینکه پیشنهاد خارجی دارد، عنوان کرد: به خاطر بدعهدی و خلف وعده‌هایی که نسبت به ما داشتند و وعده و وعیدهایی که براساس آنها قرار بود مشکلات برطرف شود که هیچ‌زمانی آن وعده‌ها محقق نشد. من در همان زمان چند نامه به باشگاه زدم و مصاحبه کردم که قطع همکاری کنم، نامه زیاد داده‌ام اما نامه فسخ قرارداد نگرفته‌ام و در هر صورت با تمام مشکلات کار کردیم و قهرمان غرب آسیا هم شدیم. این مشکلات ادامه دارد و باید صبور باشیم تا حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که بین استقلال و پرسپولیس توافقی برای عدم جذب بازیکن صورت گرفته است؟ گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر