5
فونت:

ژاوی بهترین شخص برای متقاعد کردن مسی به ماندن در بارسلوناست/ او بخواهد راموس را هم می‌خرم

  • کد خبر : 336916
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید کاپیتان سابق این تیم بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند ستاره آرژانتینی این تیم را از ترک نوکمپ منصرف کند.

فونت: ژاوی بهترین شخص برای متقاعد کردن مسی به ماندن در بارسلوناست/ او بخواهد راموس را هم می‌خرم

به گزارش افق انلاین ، ویکتور فونت نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید اگر در انتخابات ریاست این باشگاه پیروز شود، تمام تلاش خود را برای نگه داشتن لیونل مسی در این تیم انجام خواهد داد و برای این کار از ژاوی هرناندس کمک خواهد گرفت.

فونت با معرفی ژاوی به‌عنوان یک گزینه ایده‌آل برای سبک بازی بارسلونا، به برنامه پارتیداسوی در شبکه رادیویی کادنا کوپه اسپانیا گفت: ما در تمام این مدت (پس از اعلام کاندیداتوری) مشغول طراحی یک پروژه بوده‌ایم و باور داریم که این پروژه یک ساختار جدید را در باشگاه ایجاد خواهد کرد. وقتش شده است که اینقدر روی نتیجه‌گرایی تمرکز نکنیم و به فکر ارائه بازی‌های زیبا هم باشیم و برای تحقق این هدف منطقی است که ژاوی وارد این ساختار شود. او بهترین گزینه ممکن برای فرماندهی این پروژه است.

قبل از برگرداندن ژاوی، فونت در صورت انتخاب شدن به‌عنوان رئیس باید فکری به حال نگه داشته لیونل مسی در بارسلونا کند، کسی که تا پایان فصل جاری قرارداد دارد و به این ترتیب در ماه ژانویه امسال می‌تواند با هر تیمی که بخواهد مذاکره کند و در پایان فصل هم بدون آنکه حتی یک یورو عاید بارسلونا شود، این تیم را ترک کند.

فونت در این باره هم گفت: مسی به توصیه‌های ما گوش خواهد کرد و از نیت‌ ما مطلع خواهد شد. مسی می‌داند که ما چه پروژه رقابت‌طلبانه‌ای مدنظر داریم. ماندن او در این تیم ضروری است. هدف و برنامه ما هم این است که با او درباره این موضوع مذاکره کنیم. مهمترین چیز این است که هنوز به ماندن او امید داریم و به‌زودی انتخابات باشگاه برگزار می‌شود. بسته به نتیجه انتخابات مسی و اطرافیان او به‌زودی متوجه خواهند شد که چه اتفاقاتی در آینده ممکن است رخ دهد. ما باور داریم که مسی و بارسلونا باید یک همکاری استراتژیک داشته باشند و او حتی بعد از بازنشستگی‌اش هم باید در بارسلونا بماند. بهترین شخص برای متقاعد کردن او برای ماندن در این تیم هم ژاوی است. او مسی را به خوبی می‌شناسند. من می‌دانم که لئو نیز به توانایی‌های ژاوی ایمان دارد. او در این پروسه نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد. مسی برای بارسلونا غیرقابل جایگزینی است.

تسنیم/فونت سپس اظهارنظر جالبی کرد و گفت که اگر ژاوی از او بخواهد سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید را بخرد این کار برای او انجام خواهد داد. چند وقتی است که بازار شایعات درباره آینده راموس داغ شده، چرا که مذاکرات او با رئال مادرید برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده است.

نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا گفت: اگر ژاوی از من بخواهد که سرخیو راموس را جذب کنیم و از نظر مالی هم این کار امکان‌پذیر باشد، من او را خواهم خرید. با این حال من به شخصه باور دارم که در پست مدافع میانی بازیکنان خوب دیگری مانند اریک گارسیا هستند که من می‌دانم دوست دارند به بارسلونا ملحق شوند. ما اجازه دادیم ماتیس دلیخت از چنگ‌مان خارج شود، مدافعی که به نظر من آینده روشنی دارد. کاری که باید انجام دهیم این است که استعدادهای جوان و آینده‌دار را برای آینده باشگاه شناسایی کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر