2

درخواست ایسکو برای جدایی از رئال مادرید به سبک مسی

  • کد خبر : 337065
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید درخواستی از این باشگاه دارد که مشابه تقاضای کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از مدیران این تیم در فصل تابستان است.

درخواست ایسکو برای جدایی از رئال مادرید به سبک مسی

به گزارش افق انلاین به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ایسکو هافبک تیم فوتبال رئال مادرید از مسئولان این باشگاه درخواست کرده در نیم‌فصل با انتقال او به تیمی دیگر به‌عنوان بازیکن آزاد موافقت کنند.

درخواست ایسکو مشابه ماجرای درخواست لیونل مسی از رئیس باشگاه بارسلونا برای موافقت با فسخ قرارداد اوست چرا که او نیز بدون داشتن مقصد مشخص و توافق با تیمی دیگر از رئالی‌ها درخواست کرده که به او اجازه دهند در ماه ژانویه از این تیم جدا شود. با این حال این درخواست به منزله قطعی بودن جدایی ایسکو از رئال مادرید نیست و احتمال ماندن او وجود دارد.

طبق ادعای آ اس، ایسکو که در این فصل فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید نداشته و در هفته‌های اخیر هم تنها در دقایق پایانی نیمه دوم به میدان رفته است، به این جهت درخواست جدایی کرده تا انتقالش به تیمی دیگر در ماه ژانویه آسان شود. او به صورت رسمی این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است.

ایسکوی ۲۸ ساله به خاطر سن‌اش احساس می‌کند که بیشتر از این نمی‌تواند فرصت‌هایش را روی نیمکت رئال مادرید هدر دهد اگرچه او هنوز هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است. البته در تابستان امسال از دو باشگاه منچسترسیتی و یوونتوس به‌عنوان مشتریان پروپاقرص او یاد شد. اما طبق اعلام منابع نزدیک به این بازیکن، خود او هیچکدام از این تیم‌ها را به دیگری ترجیح نمی‌دهد و می‌خواهد به تیمی برود که پروژه ورزشی بهتری داشته باشد.

ایسکو تا پایان فصل آینده با رئال مادرید قرارداد دارد و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که این باشگاه در اوضاع نابسامان اقتصادی ناشی از شیوع کرونا بازیکنی را بدون کسب درآمد از دست بدهد. در همین راستا نشریه آ اس نوشته است که باشگاه مادریدی برای موافقت با فروش ایسکو ۵۰ میلیون یورو می‌خواهد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=337065

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر