6

اصفهانیان: اسامی داوران بین‌المللی با توجه به آزمون‌ها و عملکرد آنها مشخص شد

  • کد خبر : 337088
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید که ترتیب معرفی داوران بین‌المللی فوتبال ایران به فیفا براساس آزمون‌ها و عملکرد آنها مشخص شده است.

اصفهانیان: اسامی داوران بین‌المللی با توجه به آزمون‌ها و عملکرد آنها مشخص شد

به گزارش افق انلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان سرپرست کمیته داوران فدراسیون توضیحاتی را درباره معرفی اسامی داوران بین‌المللی به فیفا ارائه کرد. اصفهانیان در این مورد گفت: با توجه به اینکه تمام مصوبات کمیته داوران در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بررسی و نهایتاً تصمیم‌گیری می‌شود، بر همین اساس پس از جلسات متعدد کمیته داوران درباره معرفی داوران بین‌المللی بررسی‌های کامل و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

وی افزود: با توجه به پیشنهادات ارائه شده توسط کمیته داوران و براساس مصوبه هیئت رئیسه و تأکید سرپرست فدراسیون، مقرر شد با اخذ استعلام توسط دبیرکل از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا متعاقباً دپارتمان بین‌الملل فدراسیون لیست نهایی داوران بین‌المللی را به فیفا اعلام کند و کلیه سوابق نزد کمیته داوران و دپارتمان بین‌الملل موجود است.

سرپرست کمیته داوران خاطرنشان کرد: با توجه به نظرات محترم اعضای کمیته، از داوران واجد شرایط برای حضور در لیست بین‌المللی آزمون‌های لازم گرفته شد و با در نظر گرفتن عملکرد داوران ترتیب آنها را در لیست مشخص کردیم و براساس آن اسامی داوران بین‌المللی به فیفا معرفی شد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=337088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. در دو هفته اول لیگ اینطور واضح و مبرهنست که با این تحو چینش داوران خود جتاب اصفهانی دنبال ایجاد تنش برای باشگاهها و داوران هستش در روز روشن امروز جناب اکبریان باندا داوری ادای دین کرد و ۳ امتیاز به پرسپولیس هدیه کرد و برای رد گم کردن در خاتمه گلمحمدی را اخراج کرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر