1

استاندار کرمان: جذب تسهیلات اشتغال روستایی و تبصره ۱۸ در اولویت است

  • کد خبر : 338158
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

استاندار کرمان گفت: آدم‌های که از بخشنامه‌های دولتی سوء استفاده کرده و منابع را در بخش‌های دیگری خرج کرده‌اند باید شناسایی و با آنها برخورد جدی شود.

بیش از ۱۵ فرماندار در سیستان و بلوچستان تغییر خواهند کرد - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

به گزارش افق انلاین  ، علی زینی‌وند صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان با اشاره به گزارشی که دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان ارائه کرد اظهار داشت: این گزارش تا اندازه‌ای نظر ما را نسبت به بانک‌ها تعدیل کرد اما در مجموع آمار همچنان وضعیت خوبی نداریم.

وی با اشاره به دلایل تأکید استان بر جذب تسهیلات تبصره ۱۸  بیان کرد: در شرایط اقتصادی امروز برخی وام‌ها نسبت به دیگر وام‌ها مزیت دارند و برای ما اولویت با جذب تسهیلات اشتغال روستایی، تبصره ۱۸ و حمایتی صندوق کارآفرینی است.

استاندار کرمان با بیان اینکه برای ما افزایش تولید، ثروت و واحدهای بزرگ صنعتی خیلی مهم است چرا که مبنای توسعه هستند اما تسهیلات اشتغال روستایی و تبصره ۱۸ به بخشی از جامعه تزریق می‌شوند که جلوی بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مثل حاشیه نشینی، اعتیاد و … می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی جدی هستیم و اشتغال، تقویت و حفظ واحدهای تولیدی موجود و راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال مورد تأکید است ادامه داد: بسیاری از واحدهای نیمه فعال و راکد با یک حمایت کوچک می‌توانند وارد چرخه تولید شوند.

تسنیم/زینی‌وند با اشاره به اینکه بانک‌های خصوصی باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند گفت: مصوبه بانک مرکزی است که ۵۰ درصد مصارف بانک‌های خصوصی در استان‌ها باشد که نیست.

وی با بیان اینکه از تصویب مصوبات غیرقابل اجرا باید جلوگیری شود تصریح کرد: مصوبه‌ای که تصویب و خبری می‌شود حتما باید اجرایی شود و با مقصران برخورد می‌کنم.

استاندار کرمان با اشاره به آدم‌های که از بخشنامه‌های دولتی سوء استفاده کرده و منابع را در بخش‌های دیگری خرج کرده‌اند باید شناسایی و با آنها برخورد جدی شود ادامه داد: هیچ حمایتی از این افراد نمی‌شود اما تشخیص و شناسایی این افراد باید درست و دقیق باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر