4

نباید اجازه داد کسانی درپی ارتباط با بیگانگان به امنیت ملی ضربه بزنند

  • کد خبر : 338205
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷

ربیس قوه قضاییه گفت: نباید اجازه داد در کشور کسانی از طریق رابطه با بیگانگان و به عنوان عامل دشمن به امنیت ملی آسیب بزنند.

به گزارش افق انلاین ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که شامگاه پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به قم که با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های ویژه بهداشتی صورت گرفت، در جلسه شورای قضایی این استان اظهار داشت: حمایت از تولید، مبارزه با فساد و حفظ کرامت انسانی ۳ اولویت مهم دستگاه قضا در سال جاری است.

رییس قوه قضائیه افزود: حمایت از تولید در سال جهش تولید از مهمترین مسائل است که مبارزه با فساد از پیش زمینه‌های آن است و نباید در هیچ زمانی این دو مسئله به حاشیه برود.

آیت‌الله رئیسی افزود: مبارزه با فساد کمک ویژه‌ای به رونق و جهش تولید می‌کند و تامین امنیت سرمایه گذاران و تولید گران در گرو مبارزه با فساد و ناامنی است.

رییس دستگاه قضا بر همین اساس به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان تولیدی و مسئولان قضایی تاکید کرد که نسبت به امر فساد حساس بوده و در هیچ شرایطی اجازه ندهند مفسدان امنیت اقتصادی کشور را به هم بزنند.

آیت‌الله رئیسی افزود: ورود دستگاه قضایی به موضوع حمایت از تولید مانعی برای فعالان اقتصادی و تولید گران نخواهد بود بلکه در نظام قضایی به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی و موانع رونق تولید است.

رییس قوه قضائیه گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت و انسجام ملی امری راهبردی است و بنای همواره همکاری با مجلس و دولت و همه دستگاه ها و نهادها بوده تا همه با همدلی و همفکری در جهت قوی شدن ایران درعرصه اقتصادی و امنیتی و علمی و فرهنگی حرکت کنند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه راهبرد رهبری در بی اثر کردن تحریم‌ها باید با جدیت پیگیری شود، متذکر شد آنچه کشور را قوی می کند خنثی کردن تحریم‌ها و تهدیدات است.

رییس دستگاه قضا قوی شدن ایران اسلامی را وظیفه الهی و ملی برای همه قوا دانست و  امنیت ملی را از اقتضائات این قوی شدن عنوان کرد و گفت: مسئله امنیت ملی برای ما بسیار مهم است و نباید احساسی و با تعارف با آن برخورد کرد.

آیت‌الله رئیسی افزود: نباید اجازه داده شود در کشور کسانی از طریق رابطه با بیگانگان و بعنوان عامل دشمن علیه کشور فتنه و توطئه کنند چرا که امنیت ملی متعلق  به همه ملت است.

رییس دستگاه قضا بر همین اساس نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و قضایی و همچنین نیروهای مسلح تاکید کرد: نسبت به مسئله محوری امنیت ملی حساسیت و جدیت بیشتری داشته باشند.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از زحمات همکاران دستگاه قضا در استان قم به آمار بالای تصادفات در استان قم اشاره و بر لزوم برنامه ریزی در جهت کاهش این آمار تاکید کرد.

آیت‌الله رئیسی گفت: جاده‌های مواصلاتی نامناسب از عوامل افزایش تصادفات است که منجر به خسارت انسانی و مالی می شود و همه دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند با همکاری دادگستری آمار تصادفات کاهش یابد.

رییس قوه قضائیه در این نشست با تجلیل از شخصیت علمی و انقلابی آیت‌الله یزدی اظهار داشت: آیت‌الله یزدی عالمی مجاهد پارسا و خدمتگزار بود که خدمات فراوانی در دوران حضور ۱۰ ساله‌اش‌ در دستگاه قضا داشت و تا آخر عمر به انقلاب، نظام ارزش‌ها، و تعالی کشور می‌اندیشید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر