3

نظری: درخصوص قراردادهای نامعقول باید پاسخگوی نهادهای نظارتی باشیم

  • کد خبر : 338378
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با ورود نهادهای نظارتی درخصوص قراردادهای نامعقول باید پاسخگوی سازمان بازرسی کل کشور باشیم اما تلاش می‌کنیم مشکلی برای بازیکنان و مدیران باشگاه به وجود نیاید.

نظری: درخصوص قراردادهای نامعقول باید پاسخگوی نهادهای نظارتی باشیم

به گزارش ایرنا، حجت نظری روز دوشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت ناصر حجازی اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم برای دومین بار مراسم مرحوم حجازی را برگزار کنیم. این مراسم سال گذشته با تأکید بر روی جنبه‌های اجتماعی و دغدغه‌های آن مرحوم برگزار شد.

وی درخصوص انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یکی از رسانه‌ها گزارشی را منتشر کرد که شروطی که هیات مدیره برای مدیرعامل جدید در نظر گرفته خلاف قانون است اما هیچ استنادی وجود ندارد که این مصوبه خلاف کدام قانون است. مصوبه‌ هیأت مدیره استقلال هیچ مغایرتی با قانون ندارد و اگر جایی مغایر قانون باشد مجمع باشگاه به ما تذکر خواهد داد و تا این لحظه تذکری درخصوص بندهای آن به دست ما نرسیده است.

عضو هیات مدیر باشگاه استقلال ادامه داد: از طرف مجمع باشگاه یک دغدغه‌ مطرح شد که مربوط به عدم حضور مدیرعامل به عنوان عضو هیأت مدیره بود و این قضیه هم در اختیار هیأت مدیره نیست.

وی یادآور شد: برای این شروط تاکنون تنشی میان اعضای هیات مدیره ندیدم و مطمئنم که  فضای کنونی حتی در مورد انتصاب‌ها نیز منتج به تنش نخواهد شد چون هدف همه ما موفقیت استقلال است.

نظری درباره وضعیت فرشید اسماعیلی گفت: از دو جنبه به این موضوع نگاه می‌کنیم. ابتدا بحث دریافت قرارداد و دیگری درگیری لفظی او با مدیرعامل باشگاه استقلال؛ هر کدام از این مسائل در جای خود بررسی می‌شود. مشکلی هم درخصوص قرارداد این بازیکن وجود ندارد و اعضای هیأت مدیره معتقد هستند که اسماعیلی باید هر چه سریع‌تر در تمرینات حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: زمانی که قراردادها منعقد می‌شد کاملا پیش‌بینی کردیم که مشکلات امروز پیش می‌آید. می‌دانستیم که نهادهای نظارتی به قراردادها ورود می‌کنند و اکنون تمامی اعضای هیأت مدیره باشگاه توسط سازمان بازرسی کل کشور خطاب قرار گرفته‌اند. آنان برای قراردادها که در فوتبال ما معقول نبوده از ما پاسخ خواستند و باید پاسخگو باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: با ورود نهادهای نظارتی به این مساله  تلاش می‌کنیم مشکلی نه برای بازیکنان و نه مدیران باشگاه به وجود بیاید. مطمئنا اگر مشخص شود کسی در انعقاد قرارداد بازیکنان مقصر است طبق قانون مجازات می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر