3
بامیری:

راه حل برون‌رفت کشور از مشکلات در دل مذاکره میان سه قوه نهفته است

  • کد خبر : 338403
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه اختلافات سه قوه نباید فراتر از اختلاف سلیقه باشد، گفت: نگاه به خارج از کشور هیچ رهاوردی ندارد و صرفا با تعامل و مذاکره میان قوا مسائل حل می‌شود.

حسین بامیری

حسین بامیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مذاکره با داخل به جای تلاش برای مذاکره با خارج، گفت: اگر قرار است به دنبال حل نابسامانی ها باشیم باید از ظرفیت ها و قابلیت های موجود در داخل استفاده کنیم و این اتفاق جز با مذاکره میان دستگاه های داخلی اتفاق نمی افتد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای سه قوه در حل مشکلات کشور، عنوان کرد: راه حل برون رفت از مشکلات و معضلات فعلی کشور در دل مذاکره میان قوا نهفته است لذا باید برای حل اختلافات موجود که گاهی به غلط فراتر از اختلاف سلیقه می رود، تلاش کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اتحاد، انسجام و همدلی منجر به هم افزایی در امور می شود، اظهار داشت: معطوف بودن نگاه به بیرون از کشور هیچگونه رهاوردی به همراه ندارد و همانطور که رهبری معتقد هستند نباید اختلافات فراتر از اختلاف سلیقه برود تا همواره کشور در فضایی توام با وحدت اداره شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید در فضایی آرام و به دور از احساسات و منافع حزبی، قومی و منطقه ای به حل مشکلات پرداخت، خاطرنشان کرد: عقلانیت و عدم تبعیض، مشکلات را تا حد زیادی برطرف می کند و سبقت بیجا از مواضع و سیاست های بالادستی و عبور از خط قرمزهاست که ادامه روند بروز مشکلات را رقم می زند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338403

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر