5

بدشانسی، مانع ثبت سوپرگل توسط ستاره رئال + تصویر

  • کد خبر : 338504
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید می توانست در مسابقه دیشب برابر گرانادا یک سوپر گل را به ثمر برساند اما با بدشانسی مواجه شد.

مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید می توانست در مسابقه دیشب برابر گرانادا یک سوپر گل را به ثمر برساند اما با بدشانسی مواجه شد.

به گزارش افق انلاین ، رئال مادرید شب گذشته در یک مسابقه نه چندان آسان موفق شد با دو گل کاسمیرو و کریم بنزما گرانادا را شکست دهد تا همچنان تنه به تنه تیم همشهری یعنی اتلتیکو مادرید برای صدرنشینی بجنگد؛ این در حالی است که البته روخی بلانکو دو بازی کمتر نسبت به تیم زین الدین زیدان انجام داده است.

 

در دقیقه ۳۸ مسابقه دیشب بود که رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید دچار مصدومیت شد و جای خود را به مارکو آسنسیو داد. این ستاره اسپانیایی بعد از ورود به زمین عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داد و حتی در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن نیز انتخاب شد.

 

به جز نمایش فوق العاده آسنسیو در بازی دیشب، او فرصت این را داشت که یک سوپر گل فوق العاده را به ثمر برساند. این بازیکن روی ارسالی از جناح راست زاویه بدن خود را تغییر داد و یک ضربه نمایشی به سمت دروازه زد اما توپ او با بدشانسی محض به گل تبدیل نشد تا شاید آسنسیو از به ثمر رساندن بهترین گل دوران فوتبال خود محروم شده باشد.

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر