4
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

نماز جمعه راهی برای تربیت درست در جامعه است

  • کد خبر : 338581
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل گفت: نماز جمعه راهی برای تربیت درست در جامعه است.

به گزارش افق انلاین ، آیت‌الله سید حسن عاملی بعدازظهر امروز در آیین معارفه امام جمعه شهرستان انگوت اظهار داشت: حضور در نماز جمعه راهی برای تربیت درست در جامعه است.

وی افزود:  نماز جمعه یک مدرسه تربیتی است و به‌عنوان یک جریان تربیتی در سطح جامعه شناخته می‌شود و ثواب نماز جمعه به قدری زیاد است که با هیچ ثوابی برابری نمی‌کند و  عزیزانی که می‌خواهند فرزندان خود را شایسته تربیت کنند، فرزندانشان را برای حضور در نماز تشویق کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل با بیان اینکه به لطف انقلاب اسلامی بیش از ۹۰۰  نماز جمعه در کشور ما اقامه می‌شود، گفت: در روایات و احادیت نیز بر ضرورت نماز جمعه بسیار تأکید شده است، چرا که با آگاهی سیاسی و بصیرت یافتن می‌توانند توطئه‌های دشمنان در همه عرصه‌ها خنثی کنند.

عاملی با بیان اینکه  از اهالی می‌خواهیم به صورت شایسته در نماز جمعه حاضر شوند، گفت: وای بر روزی که نماز جمعه به‌صورت خلوت برگزار شود که امیدواریم با پایان یافتن کرونا عزیزان در نماز جمعه شرکت داشته باشند.

وی با تبریک شهرستان شدن بخش انگوت به اهالی گفت: این منطقه لیاقت، شایستگی و ظرفیت برای شهرستان شدن را داشت همچنین مناطق دیگری نیز در استان هست که قابلیت شهرستان شدن را دارند که تلاش می‌شود این مهم به زودی انجام شود.

وی با تقدیر و تشکر از حجت الاسلام امیدوار امام جمعه قبلی انگوت، حجت الاسلام صادق قدرتی را به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان منصوب کرد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر