3

بهترین فوتسالیست آسیا در با دبل گلزنی استارت زد؛شروع رویایی فرشته کریمی در کویت

  • کد خبر : 338691
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴

ستاره تازه‌وارد تیم فوتسال بانوان القادسیه کویت در نخستین بازی تیمش در نیم فصل دوم توانست شروعی درخشان را از خود به جای بگذارد و نقش اول را در پیروزی تیمش ایفا کند.

ستاره تازه‌وارد تیم فوتسال بانوان القادسیه کویت در نخستین بازی تیمش در نیم فصل دوم توانست شروعی درخشان را از خود به جای بگذارد و نقش اول را در پیروزی تیمش ایفا کند.

به گزارش افق انلاین ،فرشته کریمی که هفته گذشته با قراردادی رسمی به تیم القادسیه کویت پیوست تا در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کویت نیز همراه القادسیه باشد و بتواند تیمش را به مراحل بعدی برساند، امروز نخستین بازی را در اولین بازی نیم فصل دوم برای تیمش انجام داد؛ کریمی که به واسطه پارگی رباط صلیبی تقریبا یکسالی را از میادین دور بود، بهترین بازگشت ممکن را داشت و توانست با درخشش برای القادسیه، پیروزی را از آن تیم خود کند.

 

ستاره ۳۲ ساله ایرانی القادسیه در جدال امشب با سالوا الصباح، دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند تا دیداری نزدیک بازی با برتری ۴ بر ۳ القادسیه به پایان برسد و این تیم اولین پیروزی خود را در فصل جدید به دست آورد؛ پیروزی که اگر که امشب به دست نمی‌آمد، شانس حضور یاران کریمی در مرحله پلی‌آف به صفر می‌رسید.

 

در دیگر دیدار این لیگ، الکویت توانست با ۱۰ گل العربی را مقتدرانه شکست بدهد تا این‌چنین نیم فصل دوم لیگ کویت با شکستی سنگین برای صدرنشین این تورنمنت همراه باشد؛ با نتایج امروز در هفته نخست نیم فصل دوم لیگ فوتسال بانوان کویت، القادسیه توانست از قعر گروه فاصله بگیرد و جایگاه چهارم را به دست آورد.

جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کویت تا پایان هفته پنجم:

۱- الفتات اسپورت / ۱۰ امتیاز / تفاضل +۷
۲- العربی / ۱۰ امتیاز / تفاضل +۴
۳- الکویت / ۷ امتیاز / تفاضل +۱۴
۴- القادسیه / ۴ امتیاز / تفاضل -۷
۵- سالوا الصباح / ۳ امتیاز / تفاضل -۱۳

 

 

در پایان این تورنمنت چهار تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف (نیمه نهایی) خواهند شد؛ القادسیه شنبه هفته آینده در دیداری حساس به مصاف الکویت خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر