3
وزیر کشور:

اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حداقل حضور و حداکثر استفاده از فضای مجازی اجرا می‌شود

  • کد خبر : 338697
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳

وزیر کشور گفت: با توجه به شرایط کرونا نمی توان مراسم حضوری برای گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار کرد  لذا برنامه ای در حداقل حضور و حداکثر استفاده از فضای مجازی با رعایت اصول، نظم و قانون  و رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار می کنیم. 

افق انلاین ،عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه شنبه در برنامه تلویزیونی نگاه یک درباره برنامه های ستاد گرامیداشت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی اظهارداشت: سردار شهید سلیمانی در عین اینکه یک فرد نظامی و استراتژیک بودند ، یک دیپلمات برجسته و با تدبیر بودند، از نظر اخلاقی نیز دارای مراتب بالایی بودند و همچنین از نظر سازماندهی و تشکیلات انسان برجسته ای بودند؛ ما عزیز برجسته ای را از دست دادیم ولی ایشان به آرزوی برجسته خود یعنی شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهدا و از جمله سردار سلیمانی باید الگویی برای کسانی که دل در گرو آزادی و استقلال دارند، باشند. گفت: ایشان از این جهت می توانند مکتبی برای ما باشند که تمام خصوصیات و زوایای اخلاقی و شخصیتی و کاری شان، می تواند برای ما الگو باشد.

وزیر کشور عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا نمی توان مراسم حضوری برای گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار کرد  لذا برنامه ای در حداقل حضور و حداکثر استفاده از فضای مجازی با رعایت اصول، نظم و قانون  و رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار می کنیم.

وی درباره برنامه خرید واکسن گفت: کار تولید واکسن را در کشور شروع کردیم و با توجه به گواهی و تائید وزارت بهداشت ۲-۳ مورد در کشور نهایی شدند و امیدواریم این واکسن های ایرانی پاسخگوی نیاز مردم باشد. در دولت و جلسات ستاد مرتب دغدغه تهیه واکسن خارجی را داشته ایم. وزیر بهداشت برای تهیه واکسن کرونا، در قالب سازمان بهداشت جهانی و نیز مذاکره با کشورهای مختلف فعال هستند شاید تا، اواخر و یا اواسط دیماه کارها انجام شود اما به هرحال با تحریم و مشکل تامین منابع مالی مواجه هستیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: از ۶۵ هزار تست بیشتر نمی‌رویم، زیرا روند ابتلا کم شده است. هیچ نگرانی برای انجام تست و روند کنترل بیماری کرونا وجود ندارد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آخرین  آمار بیماری کرونا  در کشور بعد از اعمال محدودیت های آذرماه گفت: همه کشورهای جهان با بیماری کرونا درگیر هستند و در ایران هم این بیماری فراز و فرودهایی داشته است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر