3

“دولت امریکا خارج از کنترل و نامشروع است”

  • کد خبر : 33925
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱

اخیرا فاش شده است که امریکا در یک واحد آموزشی بر اسلام هراسی تمرکز کرده و اسلام را به عنوان دشمن این کشور به تصویر کشیده است.

اسکات کمیل از فعالان “وترنز فور پیس”
فعال سیاسی گفت: “دولت امریکا در سال‌های متمادی خارج از کنترل بوده و این دولت هیچ مشروعیتی ندارد.”

اسکات کمیل از فعالان “وترنز فور پیس” (Veterans For Peace ) روز پنج شنبه (۲۸ اردیبهشت) در گفت‌وگو با بخش امریکای وب سایت پرس تی وی گفت: “هیچ دلیلی ندارد که هر چه دولت امریکا می‌گوید، باور کرد.”

کمیل گفت: “به نظر من هر شخصی که از دولت سوال می‌کند، دولت امریکا وی را شخص بدی به شمار می‌آورد، بنابراین همه فعالان سیاسی و اجتماعی از دید دولت اشخاص بدی هستند.”

وی افزود: “دولت امریکا از همه فناوری‌های ممکن برای کنترل مردم این کشور بهره می‌برد.”

این در حالی است که خشونت و تبعیض علیه مسلمانان بیش از دیگر گروه‌های نژادی و مذهبی در امریکا رواج دارد و پلیس این کشور به بهانه‌های مختلف آن‌ها را زیر نظر دارد.

بر پایه این گزارش، اخیرا فاش شده است که امریکا در یک واحد آموزشی بر اسلام هراسی تمرکز کرده و اسلام را به عنوان دشمن این کشور به تصویر کشیده است.

ارتش امریکا با برگزاری دوره‌هایی برای افسران ارتش به آن‌ها می‌آموزد که اسلام به طور کلی دشمن امریکاست؛ در این دوره‌ها که نمونه دیگری از رواج اسلام هراسی در امریکاست، پیشنهاد قتل عامی مانند هیروشیما برای از بین بردن شهرهای مقدس اسلامی مکه و مدینه مطرح شده است.

این واحد درسی موسوم به “دیدگاه اسلام و رادیکالیسم اسلامی” از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون پنج بار در سال ارائه شده و در هر دوره حدود ۲۰ دانشجو مشارکت داشته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که حدود ۸۰۰ دانشجو، این واحد اسلام هراسی را قبل از حذف آن در اواخر آوریل گذرانده‌اند.

ارتش امریکا درپی اعتراضات گسترده در اواخر آوریل مجبور به حذف این دوره شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]