11

ترجمه کتاب جدید دیوید آکر در حوزه برندسازی به زودی منتشر خواهد شد

  • کد خبر : 339342
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

انتشارات سیته به زودی آخرین کتاب دیوید آکر، با عنوان “راز داستان‌های امضادار در برندسازی” را چاپ و روانه بازار خواهد کرد. در این کتاب، آکر نحوه برندسازی به کمک روایت‌گری و داستان‌گویی را به خوانندگان معرفی می‌کند.

انتشارات سیته به زودی آخرین کتاب دیوید آکر، با عنوان “راز داستان‌های امضادار در برندسازی” را چاپ و روانه بازار خواهد کرد. در این کتاب، آکر نحوه برندسازی به کمک روایت‌گری و داستان‌گویی را به خوانندگان معرفی می‌کند.
افق انلاین ، پدر برندسازی در این کتاب نشان می‌دهد چگونه می‌توان از طریق داستان‌هایی که به نظر بی‌اهمیت می‌رسند، نام تجاری شرکت یا سازمان خود را در ذهن مخاطب ماندگار و محبوب کرد. او همچنین راز یافتن و توسعه داستان‌های بالقوه و همچنین موثرترین روش به کارگیری این داستان‌ها به منظور ارتقای برند را تشریح کرده است.
این کتاب توسط حسن بنانج، مترجم و روزنامه‌نگار و یکی از دانش‌آموختگان حوزه تبلیغات بازرگانی ترجمه شده است. بنانج قبلا کتاب «حس برند»، تالیف مارتین لیندستروم را نیز به قلمی شیوا و سلیس ترجمه کرده بود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=339342

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]