10

پدر آسانژ: بزرگ‌ترین ترس، انتقال جولیان به آمریکا و انتقام است

  • کد خبر : 339820
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

پدر “جولیان آسانژ”، می‌گوید معتقد است ایالات متحده می‌خواهد پسرش را برگرداند و از او بابت کمک به افشای آنچه پدر آسانژ “جنایات جنگی” می‌نامد، انتقام بگیرد.

پدر آسانژ: بزرگ‌ترین ترس، انتقال جولیان به آمریکا و انتقام است

پدر “جولیان آسانژ”، می‌گوید معتقد است ایالات متحده می‌خواهد پسرش را برگرداند و از او بابت کمک به افشای آنچه پدر آسانژ “جنایات جنگی” می‌نامد، انتقام بگیرد.

به گزارش افق آنلاین به نقل از ایندیپندنت، اگر جولیان آسانژ به آمریکا فرستاده و به هک و جاسوسی محکوم شود، با مجازات ۱۷۵ سال حبس در یک زندان فوق امنیتی در کلورادو روبه‌رو خواهد شد و احتمالاً تحت به اصطلاح اقدامات ویژه اداری، ۲۳ ساعت روز در سلول انفرادی نگه‌داری می‌شود.

پدر آسانژ اظهار کرد: برای آنکه بدانید معنی آن چیست؛ شما در یک سلول کوچک با ابعاد ۸ فوت در ۱۰ فوت نگه‌داری می‌شوید که یک اتاق بتونی، به همراه در فلزی و سوراخی روی در است. شما مجاز به صحبت با یکدیگر نیستید. هر نیم ساعت، نگهبان از سوراخ در، داخل را نظاره می‌کند.

وی ادامه داد: زندانیان، برای برقراری ارتباط، فریاد می‌زنند چرا که درها فولادی هستند. بنابراین در راهروی زندان همزمان با تلاش افراد برای برقراری ارتباط با یکدیگر، صدای فریاد به گوش می‌رسد. برخی از آن‌ها به مدت ۱۰ سال آنجا بوده‌اند و مغزهای آن‌ها نابود شده است. در نتیجه آن‌ها فریاد می‌زنند تا اکوی صدای خود را از دیوار بشنوند.

وی افزود: این سروصدای جهنمی تنها توسط نگهبانانی فرو نشانده می‌شود که هر نیم ساعت داخل سلول را وارسی می‌کنند. علت وارسی آن‌ها، بازداشتن زندانیان از خودکشی است. بنابراین شما مجبور می‌شوید که به رنج غیرقابل تحمل ادامه دهید. این وضعیت با کلمات توصیف نمی‌شود. به هر حال، کاری است که آن‌ها می‌خواهند سر جولیان درآوردند.

ایسنا/”شیپتون آسانژ”، ۷۶ ساله، چند روز قبل از آنکه دادگاهی در لندن تعیین کند آیا پسر ۴۹ ساله او، بنیان‌گذار ویکی‌لیکس، باید به آمریکا استرداد و با اتهامات هک کامپیوتر پنتاگون و ۱۷ اتهام دیگر تحت قانون جاسوسی ۱۹۱۷ روبه‌رو شود، از استرالیا با ایندیپندنت صحبت کرده است. این قانون زمانی تصویب شد که آمریکا در جنگ به سر می‌برد.

توصیف شیپتون آسانژ از آنچه اعتقاد دارد در انتظار فرزندش است، انتقال جولیان به زندان Supermax در فلورانس، کلورادو است، جایی که “تئودور کزینیسکی”، ملقب به “یونابامبر”، “جوهر سارنایف”، بمب‌گذار ماراتن بوستن و “رمزی یوسف”، بمب‌گذار مرکز تجارت جهانی در ۱۹۹۳ نگه‌داری می‌شوند.

برای شیپتون، که در بسیاری از جلسات دادرسی‌ پسرش در لندن شرکت کرد، چرایی اینکه آمریکا می‌خواهد پسرش را بگیرد، روشن است.

وی اظهار کرد: جولیان به عنوان گوینده حقیقت شهرت دارد و ویکی‌لیکس جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت را افشا کرد. آزار و اذیت جولیان برای نابود کردن ظرفیت حقیقت‌گویی او در مورد آنچه طی ۲۰ سال گذشته اتفاق افتاده و نابودی خاورمیانه، است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=339820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر