5

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۰/۱۳

  • کد خبر : 339838
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان فارس، آلومراد و معدنی دماوند در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توزیع دارو پخش، صنایع چوب خزر کاسپین و توکا رنگ فولاد سپاهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/10/13

به گزارش افق انلاین ، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار بورس با افت ۴۳هزار و ۶۸۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۴هزار و ۱۱۲واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۵۳۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۲هزار و ۹۶۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۲۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان فارس، آلومراد و معدنی دماوند بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قطعات اتومبیل ایران، سیمان شرق و زامیاد بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۲۹۴میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۴۴۰میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۰۱هزار نوبت، آیفکس ۵۰۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۲۲۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توزیع دارو پخش، صنایع چوب خزر کاسپین و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه کوثر، بیمه سامان و پتروشیمی غدیر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=339838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر