11

AX7 ، کراس اووری اسپرت محصول دانگ فنگ + تصاویر

  • کد خبر : 339909
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

اخیرا تصاویر AX7 PRO یا اولین فیس لیفت نسل دوم منتشر شده که در ادامه نگاهی به ویژگی های این خودرو خواهیم داشت.

AX7 محصولی از گروه دانگ فنگ است که از سال ۲۰۱۴ روی خط تولید کمپانی چینی مذکور قرار دارد. نسل اول این کراس اوور جمع جور از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ ارائه شد و در سال ۲۰۱۸ فیس لیفت نسل اول نیز رونمایی شد. نسل دوم نیز از سال ۲۰۱۸ تا کنون روی خط تولید قرار دارد.

 

نسل اول

نسل اول

فیس لیفت نسل اول

فیس لیفت نسل اول

نسل دوم

نسل دوم

اخیرا تصاویر AX7 PRO یا اولین فیس لیفت نسل دوم منتشر شده که در ادامه نگاهی به ویژگی های این خودرو خواهیم داشت.

این محصول در بازار چین با توجه به تریم از ۱۸۳۴۰ تا ۲۰۴۹۰ دلار قیمت دارد.

طراحی و ابعاد

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این کراس اوور دانگ فنگ از منظر طراحی، جزئیات زیبایی را با مخاطب به اشتراک می گذارد. بویژه در رنگ مشکی که مکمل قرمز ظاهری تهاجمی و اسپرت بدان داده است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۶۴۵ میلیمتر در طول، ۱۸۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۹۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۷۱۵ میلیمتر است. وزن خالص نیز برابر با ۱۵۸۵ تا ۱۶۰۰ کیلوگرم محاسبه شده است. رینگ ها در حالت استاندارد ۱۸ اینچی هستند.

پیشرانه

مدل پرو در تمام تریم ها از موتور ۱٫۶ لیتری توربو با خروجی ۱۶۷ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر استفاده می کند. ظرفیت باک برابر با ۶۰ لیتر است و شاخص مصرف سوخت برای هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی بدین شکل گزارش شده است: در شهر۸٫۸ لیتر، در بزرگراه ۶٫۲  لیتر و در حالت ترکیبی ۷ لیتر.

در بخش جعبه دنده برای تمام تریم ها از نمونه اتوماتیک ۶ سرعته که نیرو را به محور جلو انتقال می دهد، استفاده شده است.

ایمنی

از امکانات ایمنی می توان به ترمز پارک الکترونیکی، ورود بدون کلید، کروز کنترل، درب صندوق الکتریکی، سنسور تشخیص اتوماتیک برای باز کردن درب صندوق عقب، رادار پارک، ای بی اس، ایی بی دیی، دوربین پانورامیک، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، نوربالای تطبیقی، ایزوفیکس، ایربگ و… اشاره کرد.

کابین

کابین این خودرو طراحی زیبایی را ارائه می دهد و جانمایی جزئیات آن با خلاقیت انجام شده است تا یک منظره تکراری پیش روی مشتریان قرار نگیرد. از امکانات کابین می توان به دکمه های کنترلی کامل روی فرمان، نمایشگرهای دیجیتال ویژه نشانگر امپر و سیستم سرگرمی، سنسور باران، آینه های برقی جانبی و عقب به همراه گرم کن، پاور ویندوز، اسکای روف، تنظیم الکتریکی صندلی ها، گرم کن و تهویه صندلی ها، استراحتگاه دست راننده، بلوتوث، استارت دکمه ای و … اشاره کرد.

مازیار دانیالی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=339909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر