3

پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد/ جدایی بشار از محرومیت آل‌کثیر تاثیر بیشتری دارد

  • کد خبر : 340238
  • ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خاصی دارد اما این تیم می‌تواند برنده دربی باشد.

علیرضا محمد پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد/ جدایی بشار از محرومیت آل‌کثیر تاثیر بیشتری دارد

افق انلاین ، علیرضا محمد، مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس برابر سپاهان گفت: من این بازی را به‌طور کامل دیدم. پرسپولیس در حال حاضر نفرات خوبی دارد و اگر در این دیدار کمی خوش شانس بود می‌توانست برنده هم باشد. در حال حاضر مشکل اصلی این تیم که اکثر کارشناسان متفق‌القول به آن اذعان دارند این است که در امر گلزنی با معضلاتی روبرو هستند. در بازی برابر سپاهان هم دیدیم این تیم تا پشت محوطه حریف خود بود اما در توپ‌های نهایی و محوطه حریف با مشکلاتی روبرو بود.

 

او در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر خیلی‌ها غیبت عیسی آل‌کثیر و محرومیت را مشکل‌ساز عنوان می‌کنند اما به نظر من تاثیر جدایی بازیکنی مثل بشار رسن خیلی بیشتر از خلاء آل‌کثیر است. بشار مهره فوق‌العاده‌ای بود که در میانه میدان در نقش یک پلی میکر را به خوبی برای پرسپولیس ایفا می‌کرد و با غیبت او در ترکیب پرسپولیس خلایی در میانه میدان برای این تیم احساس می‌شود.

محمد ادامه داد: در خط حمله مهدی عبدی و آرمان رمضانی هنوز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. با توجه به شرایط نفری و نیمکت، به نظرم دست یحیی باز نیست و باید به محض این که امکان جذب بازیکن فراهم آمد، این تیم را تقویت کرد.

او در مورد نگرانی هواداران از تساوی‌های متوالی پرسپولیس افزود: در حال حاضر نباید نگران تساوی‌ها بود. پرسپولیس با یکی، دو برد می تواند به روزهای اوج باز گردد و باز هم در پایان فصل نتیجه می‌گیرد.

 

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به دربی پیش رو گفت: این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است. هواداران به این بازی و نتیجه‌اش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. در حالی که این روزها هجمه و جنگ‌های مجازی پرسپولیس و استقلال زیاد است، بازی و نتیجه‌اش هم مهم است. پرسپولیس صد درصد این توان را دارد که در دربی پیروز شود و مطمئن  باشید با برنده شدن پرسپولیس در این دیدار خیلی مشکلات حل می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر