2
دبیرکل خانه ایثارگران استان تهران:

ایثارگران می‌توانند نسبت به تغییر وضعیت استخدامی خود اقدام کنند

  • کد خبر : 340285
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

اکبر حیدریان مشاور دبیرکل خانه ایثارگران کشور و مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران گفت: این مجموعه با ۲۷۰ کارمند در سطح کشور در حال پاسخگویی و خدمت‌رسانی به ایثارگران محترم می‌باشد.

 

 

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران استان تهران،
اکبر حیدریان مشاور دبیرکل خانه ایثارگران کشور و مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران گفت: این مجموعه با ۲۷۰ کارمند در سطح کشور در حال پاسخگویی و خدمت‌رسانی به ایثارگران محترم می‌باشد.

اکبر حیدریان در همین زمینه افزود: از جمله فعالیت‌های انجام شده می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی در میان ایثارگران و همچنین توزیع کارت‌های هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به ایثارگرانی که در خانواده خود دارای بیماران کرونایی بوده‌اند اشاره نمود.

دبیرکل خانه ایثارگران استان تهران: ایثارگران می‌توانند نسبت به تغییر وضعیت استخدامی خود اقدام کنند
وی افزود: تشکیل قرارگاه بهداشتی درمانی مجموعه نیز در راستای مبارزه با بیمار کرونا از دیگر اقدامات خانه ایثارگران بوده است.

حیدریان تاکید کرد: این قرارگاه تاکنون در چهار مرحله اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر و محله‌های شهرستان‌های استان تهران نموده است.

دبیرکل خانه ایثارگران استان تهران اظهار داشت: ایثارگران می‌توانند با گرفتن معرفی‌نامه از خانه ایثارگران به نشانی تهران، بزرگراه شهید خرازی، جنب بیمارستان تریتا برای محل کار خود نسبت به تغییر وضعیت استخدامی خود از قراردادی به پیمانی و رسمی اقدام نمایند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت‌های خانه ایثارگران گفت: راه‌اندازی دفتر مشاوره حقوقی با حضور حقوقدانان مجرب از دیگر اقدامات خانه ایثارگران استان تهران است که روزانه جوابگوی سئوالات حقوقی ایثارگران به صورت حضوری و تلفنی و کاملاً رایگان می‌باشد.

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران تهیه بیمه تکمیلی درمانی را از دیگر اقدامات خانه ایثارگران در خصوص ایجاد رفاه بیش‌تر برای این افراد اعلام نمود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340285

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر