به گزارش افق انلاین ، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: فردا با تیم خوب و پرمهره سپاهان بازی داریم که بازی سنگینی خواهد بود.

وی ادامه داد: همه سپاهان را می‌شناسند و به کیفیت بازیکنانش آگاه هستند. این تیم مدعی قهرمانی است و می‌دانیم‌ بازی سختی داریم اما ما هم فولاد هستیم.

مربی تیم فولاد در پایان اظهار کرد: به دنبال نتایج بهتر از پارسال هستیم، مطمئن باشید می‌جنگیم و به تک تک بازیکنان و تیممان ایمان داریم؛ امیدوار هستم بازی خوبی باشد و هر تیمی نسبت به عملکرد و کیفیتش مستحق پیروزی است، به حقش برسد.

هاشمی نسب در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برابر سپاهان عنوان کرد: شرایط تیم ما خوب است و مصدومان ما به شکلی نیستند که ما نگران آن باشیم. محرومی نیز برای این دیدار نداریم.

وی در واکنش به اینکه عملکرد تیم فولاد امسال نوسانی بوده است گفت: عملکرد ما مانند سپاهان است و تیم آن‌ها هم نوسانی بوده است. اتفاقات رقم خورده طبیعی است و ما در سه بازی اخیر خود از داوری ضرر دیده‌ایم. امسال شرایط تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است و تلاش خواهیم کرد تا از موقعیت‌های بدست آمده استفاده خوبی داشته باشیم و از کورس عقب نیافتیم.

مربی تیم فولاد در خصوص شرایط داوری در لیگ امسال گفت: بی شک به شرافت داوری ایمان داریم. قطعا اگر تیمی به غیر فولاد در چهار دیدار قبلی متضرر شده بود، صدای او در آمده بود.