4

قاضی آمریکایی محدودیت های پناهندگی دولت ترامپ را تعلیق کرد

  • کد خبر : 340309
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳

یک قاضی ایالتی در آمریکا روز شنبه محدودیت هایی را که دولت ترامپ علیه پناهندگان اعمال کرده بود، به حالت تعلیق در آورده است.

قاضی آمریکایی محدودیت های پناهندگی دولت ترامپ را تعلیق کرد

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در حالیکه کمتر از دو هفته تا پایان دولت دونالد ترامپ باقی مانده، جیمز دوناتو قاضی منطقه ای در سانفرانسیسکو علیه آخرین تلاش های دولت ترامپ برای محدود کردن ورود مهاجران به ایالات متحده حکم داد.

قاضی دوناتو با استدلال به این‌که چاد ولف سرپرست کنونی وزارت امنیت داخلی آمریکا فاقد صلاحیت اعمال قوانین جدید است، محدودیت های دولتترامپ علیه پناهندگان را رد کرد.

به گزارش ایرنا، مقابله با افزایش مهاجرت و اعمال محدودیت ها برای ورود مهاجران به آمریکا از جمله شعارهای اصلی دوران انتخاباتی دونالد ترامپ بود. این مسئله همچنین بخش مهمی از فعالیت‌های او را برای انتخابات آتی در سال ۲۰۲۰ را تشکیل می‌داد.

تاکنون روال این گونه بوده که مهاجران پس از ورود به خاک آمریکا درخواست پناهندگی می‌کردند. اما با دستورات جدید دولت ترامپ آنها ابتدا باید قبل از رسیدن به آمریکا در اولین کشوری که وارد می‌شوند، درخواست پناهندگی خود را ارائه کنند. در غیر این صورت درخواست آن‌ها به هنگام ورود به خاک آمریکا نادیده گرفته می‌شود.

اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا که این قانون را به چالش کشیده، گفته است که این قانون به شدت بر شمار افراد واجد صلاحیت برای پناهندگی تاثیر می‌گذارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر