3

محمد رضا ساکت :پیشنهادی برای مدیریت استقلال به من نرسیده است

  • کد خبر : 34034
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان می‌گوید که پیشنهادی برای مدیریت در استقلال به وی نشده است. به گزارش جهان محمد رضا ساکت در گفت‌وگو با فارس در مورد مذاکره مسئولان استان گیلان برای واگذاری داماش به فولاد ماهان اظهار داشت: در ۲،۳ سال گذشته باشگاه فولاد ماهان طبق رسالت فرهنگی و اجتماعی که دارد وظیفه خود […]

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان می‌گوید که پیشنهادی برای مدیریت در استقلال به وی نشده است.
به گزارش جهان محمد رضا ساکت در گفت‌وگو با فارس در مورد مذاکره مسئولان استان گیلان برای واگذاری داماش به فولاد ماهان اظهار داشت: در ۲،۳ سال گذشته باشگاه فولاد ماهان طبق رسالت فرهنگی و اجتماعی که دارد وظیفه خود می‌دانسته که از ورزش استان حمایت کند به همین دلیل ۳۲ تیم در رشته‌های گوناگون بانوان و آقایان داریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان ادامه داد: زمانی که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مشکلات مالی مواجه شد باشگاه فولاد ماهان اعلام کرد آمادگی حمایت از سپاهان را دارد که در آن مقطع مشکلات سپاهان رفع شد و دیگر ضرورتی برای ورود وجود نداشت.

ساکت با اشاره به اتفاقاتی که برای ذوب آهن رخ داد، عنوان کرد: زمانی که باشگاه ذوب آهن دچار مشکل شد مسئولان فولاد ماهان و هیئت مدیره این باشگاه برای حمایت از ذوب آهن اعلام آمادگی کردند و مسئولان استانی نیز با استقبال از این موضوع به فولاد ماهان گفتند آمادگی کمک به باشگاه ذوب آهن را داشته باشد. ظاهرا مشکلات ذوب آهن حل شده و یا سیستمی فراهم نشد که فولاد ماهان در این مسئله ورود کند. فولاد ماهان همواره حمایت خود را از ورزش استان و باشگاه‌های بزرگ اعلام کرده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته استان‌های مختلف با مجموعه فولاد ماهان تماس گرفتند و خواهان همکاری با تیم‌های آن استان‌ها شدند. این مسئله هنوز قطعی نشده و فقط با توجه به درخواست ۳،۴ استان از مجموعه فولاد ماهان این مسئله در دستور کار قرار گرفته است. به غیر از گیلان استان‌های جنوبی و مرکزی با ما تماس گرفتند. این به دلیل آن است که فولاد ماهان با ثبات‌ترین مجموعه بخش خصوصی در ورزش است و متنوع‌ترین تیم‌های ورزشی را دارد.

ساکت در مورد پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال به فارس گفت: از نظر من کارآمدترین مدیر باشگاهی در کشور علی فتح الله زاده است. او با توجه به توانایی‌ها و تجربه لازم بهترین فرد برای مدیریت باشگاه استقلال است. در این رابطه خبر رسمی و جدی مطرح نبوده و اگر هم چنین مسئله‌ای با من مطرح شود به دوستان خواهم گفت که کامل‌ترین فرد برای مدیریت استقلال فتح الله زاده است. هر چند که چنین پیشنهادی اصلا واقعیت ندارد و من هم به هیچ وجه آمادگی و شرایط مدیریت در باشگاه استقلال را ندارم. برای فتح الله زاده در تمام دیدارها و عرصه‌ها به جز بازی پیش روی با سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر