فوتبالی‌ها باید سکان هدایت فدراسیون را در دست بگیرند

افق انلاین ، حیدر بهاروند در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در ۱۰ اسفند ۹۹ اظهار داشت: فرآیند تایید اساسنامه چقدر طول کشید و چقدر اساسنامه خوبی تهیه شد و با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید که نوید خوبی برای فوتبال کشور بود. ثبت نام نامزدها در انتخابات نیز با شور و هیجان انجام شد. بررسی‌هایی که لازم است  و زمان‌ بندی هم انجام خواهد شد و با برگزاری انتخابات سرنوشت ۴ سال آینده  فدراسیون فوتبال مشخص شود.

وی در مورد حضور افراد مختلف در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اساسنامه‌ای که تدوین شد که فوتبالی‌ها بیشتر به انتخابات ورود می‌کنند و محدودیت‌های خاصی که قبلا بود و شرایط خاص دست و پا گیر برطرف شد.  اکنون با این اساسنامه همه فوتبالی ها راحت می‌توانند در انتخابات حاضر می شوند. افراد فوتبالی باید سکان هدایت را در دست بگیرند تا افراد غیر فوتبالی.

بهاروند با اشاره به برگزاری دربی ۹۴ عنوان کرد: برگزاری مسابقات سخت است شورای تامین استان ها، اصحاب رسانه، هیات های فوتبال، باشگاه‌ها و همه عزیزان با همکاری یکدیگر مسابقات را بار عایت پروتکل های بهداشتی  سخت برگزار می کنیم. جای تاسف دارد که تماشاگر نداریم امیدواریم با روندی که پیش می‌رود در نیم فصل دوم با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا درصدی از تماشاگران را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم. بدون تماشاگر جذابیت فوتبال کم می‌شود و در آینده امیدوارم بتوانیم این تماشاگران در ورزشگاه ها حاضر شوند چون باعث رشد و توسعه فوتبال می شوند و باید به این علاقه مردم رسیدگی شود و امکاناتی فراهم شود تا حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد تماشاگر در ورزشگاه ها داشته باشیم البته با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا.