2

فرمانده ذخیره‌های پرسپولیس/غیبت جنجالی یحیی گل محمدی

  • کد خبر : 340535
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

پرسپولیس بار دیگر با هدایت یحیی گل محمدی در ثانیه‌های پایانی از طعم پیروزی در این دیدار بازماند و سرمربی سرخ‌ها اینبار در نشست خبری عضو هیات مدیره باشگاه را سیبل صحبت‌های تند خود کرد.

  ساعاتی بعد از دربی اردوگاه پرسپولیس با اتفاقات عجیبی همراه بود و با غیبت جنجالی یحیی گل محمدی شایعات زیادی شکل داد.
تمرین پرسپولیس
حمید مطهری فرمانده ذخیره‌های پرسپولیس

پرسپولیس بار دیگر با هدایت یحیی گل محمدی در ثانیه‌های پایانی از طعم پیروزی در این دیدار بازماند و سرمربی سرخ‌ها اینبار در نشست خبری عضو هیات مدیره باشگاه را سیبل صحبت‌های تند خود کرد.

کمتر از ۲۴ ساعت بعد از این بازی اما همچنان تبعات از دست دادن این برد بزرگ ادامه یافت. طبق برنامه ریزی کادرفنی، نفرات این تیم در دو گروه اصلی و ذخیره کار آماده سازی برای دیدار بعدی را دنبال کردند. گروهی که برابر استقلال به میدان رفته بودند در زمین پژوهشگاه ریکاوری خود را پشت سر گذاشتند و جمع ذخیره‌های تیم هم زیر نظر حمید مطهری تمرینات آماده سازی خود را دنبال کردند و البته از همه مهمتر یحیی گل محمدی بود که در هیچ کدام از این دو گروه حاضر نبود.

سرمربی پرسپولیس که با عصبانیت بابت از دست دادن پیروزی در دربی، تیم مدیریتی را در شرایط کنونی باشگاه مقصر می‌دانست و آنها را بابت از دست دادن مهره‌های کلیدی باشگاه سرزنش کرده بود، با غیبت جنجالی خود در تمرینات تیم، شایعات درباره آینده کاری خود در این تیم را افزایش داد. سرمربی سرخ‌ها البته بدون هماهنگی قبلی قصد حضور در باشگاه و جلسه با مدیران تیم را داشت و از این موضوع بی خبر بود که جلسه هیات مدیره قرار است در محلی غیر از ساختمان باشگاه برگزار شود و دست خالی میدان پرسپولیس را ترک کرد..

اتفاقی که باعث شد تا تمرین امروز سرخپوشان که به ریکاوری بعد از بازی برابر استقلال اختصاص داشت بدون حضور یحیی گل محمدی و تحت تدابیر فنی حمید مطهری به عنوان نفر اول کادرفنی وی برگزار شود. حمید مطهری اما با همان صلابت و فن قابل توجه خود که او را به شماره یک فنی این تیم بعد از یحیی گل محمدی تبدیل کرده و حتی در در ابتدای فصل نیز در آستانه حضور در نیمکت نساجی به عنوان سرمربی بود، کار تمرینی امروز را در دست گرفت و شاگردانش را آماده یک شروع دوباره بعد از چهارمین تساوی پیاپی در فصل جدید لیگ برتر کرد.

انتظار می‌رود فردا که مهلت ۴۸ ساعته اعلام شده از سوی یحیی گل محمدی به وزیر ورزش برای پایان دادن به کار رسول پناه محسوب می‌شود، سرمربی سرخ‌ها پا به اردوگاه این تیم بگذارد و تیم خود را آماده رقابت دوباره در لیگ برتر کند، مگر اینکه او همچنان تصمیم دیگری در ذهن داشته باشد و به دنبال این باشد تا تسویه حساب کامل خود را با رییس هیات مدیره باشگاه را به سرانجام برساند. باید دید در تمرین فردا هم این حمید مطهری خواهد بود که تیم را آماده جدال حساس مقابل فولاد خوزستان خواهد کرد یا یحیی گل محمدی به تمرینات ملحق می‌شود و کار فنی را پیش از جدال حساس برابر شاگردان جواد نکونام در دست خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر