6

گل فروش جنوب پایتخت با ۶ کیلو گل دستیگر شد

  • کد خبر : 340554
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری متهم مواد فروشی که در جنوب پایتخت اقدام به توزیع مواد روانگردان گل می‌کرد، خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۶ کیلوگرم گل کشف شد.

 گل فروش جنوب پایتخت با ۶ کیلو گل دستیگر شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری متهم مواد فروشی که در جنوب پایتخت اقدام به توزیع مواد روانگردان گل می‌کرد، خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۶ کیلوگرم گل کشف شد.

به گزارش افق انلاین ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار داشت: مدتی قبل اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک یکی از مواد فروشان پایتخت در مناطق جنوبی تهران به پلیس ارائه و بدین ترتیب اکیپی از ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اداره فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

حسنوند ادامه داد: عوامل این پایگاه طی اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت متهم در محدوده تره بار مرکزی تهران شدند به همین منظور مقدمات دستگیری و برخورد قانونی با این فرد در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله با هماهنگی قضایی مجوز ورود به مخفیگاه متهم صادر شد و تیم عملیاتی پلیس به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

وی ادامه داد: متهم در حالیکه در مخفیگاه خود اقدام به تهیه و بسته‌بندی مواد مخدر گل می‌کرد در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و ۶ کیلو و ۷۹۰ گرم مواد روانگردان گل نیز کشف شد.

این مقام انتظامی بااشاره به اینکه در بازجویی‌های فنی صورت گرفته از متهم مشخص شد وی مواد روانگردان گل را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده و پس از انتقال به تهران اقدام به بسته‌بندی و فروش آن می‌کرد، تصریح کرد: سوداگران با استفاده از بذرهای تراریخته ماده مخدر گل و تغییرات ژنتیکی مستمر در آن سبب شده‌اند که این ماده مخدر، مخرب‌تر شود و در این صورت آسیب‌های جدی آن بر تخریب سلول‌های مغز برگشت ناپذیر می‌شود.

حسنوند در پایان در خصوص گرایش جوانان به مصرف گل، به خانواده‌ها هشدار داد: سوداگران با دستکاری ژنتیکی در بذر ماده مخدر گل، میزان توهم‌زایی آن را به ده‌ها برابر افزایش داده‌اند که آثار آن بر سلول‌های مغز افراد بسیار ویرانگر است. لذا از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم حتما درباره آثار و تبعات مخرب مواد مخدر روانگردان و توهم زای گل و ماری جوانا با فرزندان خود صحبت کنند.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340554

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر