5
مدیر عامل ایران‌خودرو از قطعه‌سازان ساوه و پروژه‌‌های ساخت داخل آنان بازدید کرد

مقیمی: با همکاری خوب قطعه‌سازان، عرضه «تارا» به موقع خواهد بود

  • کد خبر : 340581
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که بخشی از نیازمندی‌های تولید، از خارج از کشور تامین می‌شد گفت: در حال حاضر در واحدهای قطعه سازی ساوه بخش قابل توجهی از تولیدات، به ساخت داخل تبدیل شده و بخش کم باقی‌مانده نیز از طریق تامین منابع مالی دنبال خواهد شد تا بتوانیم به خودکفایی کامل برسیم.

مقیمی: با همکاری خوب قطعه‌سازان، عرضه «تارا» به موقع خواهد بود

افق انلاین به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی در بازدید از پروژه‌های ساخت داخل سه واحد قطعه سازی شهرستان ساوه در شهرک صنعتی کاوه، گفت: اقدامات بسیار خوبی در این شرکت ها در حوزه ساخت داخل شکل گرفته است. دو پروژه-قطعه مهم از محصول جدید تارا نیز توسط شرکت‌های قطعه ساز شهرک صنعتی کاوه و استان مرکزی در حال اجرا است و با همکاری سازندگان، محصول تارا به موقع وارد بازار خواهد شد.
وی بر سرمایه گذاری شبکه تامین در فرآیند تولید خودرو تاکید کرد و گفت: با توجه به سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، تمایل زیادی برای سرمایه گذاری مستقیم نداریم و تلاش می کنیم تا این موضوع از طریق شبکه تامین دنبال شود. در ازای سرمایه گذاری، خرید محصول نهایی را ضمانت می کنیم.
مقیمی مشکلات و مسایل موجود در شرکت های قطعه سازی در مسیر افزایش ظرفیت تولید را قابل حل دانست و گفت: مطالبات قطعه سازان بیشتر در خصوص ماشین آلات موجود در گمرک و مسایل ارزی است که موضوع را از طریق بانک مرکزی دنبال خواهیم کرد.
وی با تاکید بر صادرات محصولات، گفت: تعهد داریم تا از طریق صادرات خودرو و اجزا و قطعات،‌ کشور را از اتصال حوزه ارزی به منابع خارجی بی نیاز کنیم.
گفتنی است، مدیرعامل ایران خودرو از سه شرکت آرمکو، ایمن شیشه سپهر و نوید یدک بازدید کرد و در جریان فرآیند تولید و مشکلات و موانع موجود قرار گرفت. در این بازدید، عادل پیرمحمدی، مدیر عامل ساپکو و سعید جعفری، رییس خانه صنعت و معدن استان مرکزی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو را همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر