6

کریم باقری: چرا رسول پناه در هیئت مدیره حضور دارد؟/یحیی باید آن حرف ها را می‌زد

  • کد خبر : 340589
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹

  کریم باقری با انتقاد از حضور مهدی رسول پناه، خواستار کنار گذاشتن هرچه سریع تر او شد.

کریم باقری کریم باقری: چرا رسول پناه در هیئت مدیره حضور دارد؟

کریم باقری با انتقاد از حضور مهدی رسول پناه، خواستار کنار گذاشتن هرچه سریع تر او شد.

کریم باقری قدیمی ترین عضو کادرفنی پرسپولیس است که در سال های اخیر یکی از مهم ترین نفرات این تیم بوده و با جدایی برانکو ایوانکوویچ نیز در این تیم باقی مانده است.
وی با اشاره به دربی پایتخت گفت: بازیکنان پرسپولیس در این دیدار فرصت های زیادی را از دست دادند. باقری همچنین درباره مهدی عبدی گفته که او باید با مسئولیت پذیری بیشتری بازی کند.

* عبدی باید مسئولیت پذیرتر باشد
مهدی مهاجم خوبی است و از زمانی که اضافه شده خوب بوده و برای ما هم مثمرثمر نشان داده اما مهدی باید بار مسئولیت‌پذیری‌اش را بالاتر ببرد و از توانش بهتر استفاده کند. توانایی بدنی‌اش را بالاتر ببرد و به قولی در موفقیتش و کارش به شکل خوب تداوم بیشتری داشته باشد. مهدی گل‌های حساسی برای پرسپولیس زده و باید تلاشش را بیشتر کند تا به موفقیت‌های بیشتری برسد.

 

* چرا رسول پناه باید در هیئت مدیره باشد؟
حرف‌هایی که سرمربی پرسپولیس در مورد رئیس هیأت مدیره فعلی زده کاملاً درست است. اصلاً چطور ممکن است که شما مدیرعامل را برداشتید بعد او را در سمت رئیس هیأت‌مدیره حفظ کردید. اصلاً ایشان چرا باید در هیأت مدیره حضور داشته و به فعالیتشان ادامه دهند. من هم فکر می‌کنم بودن رئیس هیأت مدیره فعلی چیزی جز تنش برای تیم و باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت. پرسپولیس تیم اول ایران است و باید هیأت مدیره بسیار قوی داشته باشد که اینقدر موارد حاشیه‌ای به وجود نیاید و مشکل‌ساز نشود.

* یحیی باید آن حرف ها را می‌زد
سرمربی تیم با قدرت کارش را انجام می‌دهد و کار خودش را جلو می‌برد و مسئولیت هر اقدامی هم با خود شخص سرمربی است که چه کار کند و احتمالاً چه تصمیمی بگیرد.  سرمربی تیم باید یکسری از موارد را گوشزد می‌کرد که این کار را هم به درستی انجام داد. حرف‌ها هم باید گفته شود تا وضعیت و شرایط مشخص و مشکلات برطرف شود.

* به تساوی عادت نکرده ایم
اصلاً بحث عادت و از اینجور مسائل نیست. پرسپولیس هم تیمی نیست که به مساوی عادت کند. در چند بازی بدشانسی‌هایی آوردیم و در دو بازی غافلگیرانه امتیازهای کامل را با مساوی عوض کردیم البته در سال‌های قبل هم بعضی از چنین مساوی‌ها و توقف‌هایی را داشتیم اما قطعاً از این شرایط خارج می‌شویم.موضوع سال‌های قبل برای آن مقطع است و هر سال قطعاً شرایطش با سال دیگر متفاوت است. پرسپولیس شخصیت بالایی دارد و هنوز زود است که تیمی بخواهد حرف از قهرمانی بزند ضمن اینکه ما فقط هشت بازی انجام دادیم و نباید زود راجع به تیم ما قضاوت کرد. در دربی بعضی از بازیکنان تیمتان اشتباهات تأثیرگذاری داشتند که اگر آنها را مرتکب نمی‌شدند، جریان به گونه دیگری برای پرسپولیس رقم می‌خورد.

* نوراللهی تلاش زیادی انجام داد
احمد بازیکن خوب ماست. اما و اگرها هم در فوتبال زیاد هستند. در آن نود دقیقه هم توپ‌های زیادی گل نشد. بزرگترین بازیکنان دنیا هم گاهی موقعیت گل از دست می‌دهند. احمد بازیکن باتجربه ماست که نهایت تلاشش را هم در دربی انجام داد اما گاهی هم در فوتبال چنین مسأله‌ای برای بازیکن پیش می‌آید که توپ‌هایش به هدف نمی‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر